Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 17 af 17

Emner: Ingen hjemløse i Fredericia

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    03 Sep 2007
    Geografisk sted
    2700 Brønshøj
    Indlæg
    178

    Tak fra en hjemløs

    Igår,da Bodiland,Salvia og jeg ankom til KBH.H.banegård,blev vi passet op af en HUSFORBI sælger.Han ville sælge avisen og en kalender,det købte vi.
    han fortalte os sin historie,og at han havde 30 års fødselsdag og manglede til et måltid mad. Vi fortalte så om Rokken og varmestuestrikkere,og han blev dybt taknemlig og bukkede og bukkede,og takkede alle der støttede dem.Han var meget benovet over,at vi vidste hvor lange halstørklæderne skulle være--ak ja.
    Han var nu meget sød og meget høflig.
    Merete

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    197
    Hej Rita og alle I andre.
    Sødeste Rita, der er masser af hjemløse i Fredericia, det ved jeg da alt om.
    De fleste tror at de kommer på Valmuevej, men det gør de ikke, da det jo ikke længere er Fredericia Kommune der ejer det.
    Så den skal vores kære borgmester, eller hvem der siger det, nu godt nok ikke bare sådan smide ud.
    Jeg har dog trods alt haft et par stykker boende.
    Knus fra
    Lene.

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Interessant afslutning på denne artikel; http://www.bornholm.nu/?Id=21580
    og Julemor

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det var da ellers noget, men kan du finde ud af om de har brug for noget varmestuestrik, for så har vi da også noget til dem...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Nu ved jeg jo, at jeg ikke er den eneste fra Bornholm herinde. Og før jeg begynder at finde ud af, hvordan og hvorledes, vil jeg lige høre, om der sidder en anden herfra, som har berøring Sankt Nicolai kirkes menighedspleje eller på anden måde kan skabe kontakten hurtigere end jeg?
    og Julemor

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Måske vi skulle se lidt på det her igen.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    Jeg har læst i "Thy strikker til hjemløse", at der er et sted i Thisted, der hedder Rampen. Det er nede på havnen lige ved Fiskehuset.

    Der er (eller har været) et krisecenter på Nørreallé i Thisted. Jeg ved ikke, om det stadig er åbent. Der er lige i nærheden af, hvor min søster bor.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •