Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Hjælp til MP3 afspiller.

  1. #1
    mutti Gæst

    Hjælp til MP3 afspiller.

    Er der en der kan hjælpe mig. ?

    Jeg har fået en MP3 afspiller, sådan en lille sag, som jeg kan lægge mine lydbøger over på. Jeg kan godt lægge CD - lydbøger over på den, men når de er på en MP3 cd, så kan jeg ikke lægge den over på min MP3 afspiller. Hvordan gør jeg. ?

    Der er så mange kloge hoveder her inde, så måske en af jer kan fortælle mig hvad jeg skal gøre. Håber det er den rigtige tråd jeg har stillet spørgsmålet i.

  2. #2
    lis ai Gæst
    Du skal være sikker på, at de cdèr du vil overføre er mp3 filer.
    Hvis de har andre filer kan de konverteres (ændres) til mp3 filer i blandt andre Itunes programmet. Det kan downloades gratis på nettet.
    Hvis du har Itunes skal du ind i rediger, dernæst indtillinger. Så kommer du til "Når du indsætter" en cd, der skal du ind i importer indstillinger og dernæst indstille på mp3 filer. Så lægger du først cdèn ind her og dernæst trækker filerne over til din mp3.

  3. #3
    mutti Gæst
    Tak for hjælpen, det vil jeg prøve.
    Jeg har lagt lydbøger over som er på CD, men så snart det er fra en MP3 indspilning så går det galt, men nu vil jeg prøve dette i morgen.
    Jeg håber at det lykkes, for det er så dejligt nemt, når jeg lige har den ved mig.

  4. #4
    lis ai Gæst
    Jamen det håber jeg da også. Der er også en rubrik i Itunes hvor man kan konverterer musik, der allerede er lagt ind.
    Men mp 3 afspiller er jo forskellige, så hvis det her ikke lykkedes må du lige skrive igen, så må jeg eller andre lige komme på noget andet.
    Held og lykke.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2008
    Geografisk sted
    Ejby (Fyn)
    Indlæg
    11
    Har et lignende problem med min datters Ipod Nano som hun fik i julegave. Kan ikke lægge Itunes ind på min pc`er (åbenbart fordi jeg har Windows XP Version 1...)

    Nogen der kan hjælpe med hvordan jeg får lagt "muzak"/musikvideoer over på "bæstet" ?

    Hilsen

    Hanha01

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Fanø - 6720
    Indlæg
    304
    Citat Oprindeligt indsendt af mutti Se meddelelser
    Er der en der kan hjælpe mig. ?

    Jeg har fået en MP3 afspiller, sådan en lille sag, som jeg kan lægge mine lydbøger over på. Jeg kan godt lægge CD - lydbøger over på den, men når de er på en MP3 cd, så kan jeg ikke lægge den over på min MP3 afspiller. Hvordan gør jeg. ?

    Der er så mange kloge hoveder her inde, så måske en af jer kan fortælle mig hvad jeg skal gøre. Håber det er den rigtige tråd jeg har stillet spørgsmålet i.
    Hvis lydbøgerne allerede ligger i MP3 form (altså en hel lydbog på kun én cd) så bør du kunne kopiere dem direkte over på din MP3afspiller ved at markere ALLE filer på cden og bede computeren kopiere dem til din MP3afspiller.
    Mange hilsener

    Kastanje

  7. #7
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hanha01 Se meddelelser
    Har et lignende problem med min datters Ipod Nano som hun fik i julegave. Kan ikke lægge Itunes ind på min pc`er (åbenbart fordi jeg har Windows XP Version 1...)

    Nogen der kan hjælpe med hvordan jeg får lagt "muzak"/musikvideoer over på "bæstet" ?

    Hilsen

    Hanha01
    Det burde ikke være et problem at downloade Itunes med windows xp.
    Der burde have været en cd-rom med nanoen til installering på computeren.
    Har du prøvet igennem www.apple.com//dk/itunes.
    Og ellers findes der en bog "Alt om Ipod og Itunes" af Karsten Kristensen på forlaget www.atelier.dk

  8. #8
    klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Det burde ikke være et problem at downloade Itunes med windows xp.
    Som jeg forstår det, er der kun sevice pack 1 på den pågældende maskine, og nye programmer/programopdateringer kræver bla. pga. sikkerhed, at styresystemet er opdateret, hvilket dette tilsyneladende ikke er.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    5450 Otterup (Nordfyn)
    Indlæg
    60
    Citat Oprindeligt indsendt af hanha01 Se meddelelser
    Har et lignende problem med min datters Ipod Nano som hun fik i julegave. Kan ikke lægge Itunes ind på min pc`er (åbenbart fordi jeg har Windows XP Version 1...)

    Nogen der kan hjælpe med hvordan jeg får lagt "muzak"/musikvideoer over på "bæstet" ?

    Hilsen

    Hanha01

    Har du undersøgt om der er opdateringer til din windowsversion:

    http://update.microsoft.com/microsof...ult.aspx?ln=da

    Tryk på søg efter opdateringer - måske du så får en nyere servicepack som itunes virker med.
    Mange hilsener

    Lotte Birgitte

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •