Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 42

Emner: Nyt i #38: Zeps 3D 09

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Hvor er det flot.
    Knus Rita

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    03 Dec 2008
    Geografisk sted
    9210 Aalborg
    Indlæg
    169

    Betaling?

    Citat Oprindeligt indsendt af strikketøsen Se meddelelser
    Zep,

    Sikke et dejligt anderledes kort !

    Og med al den snak om Jahrbook, følte jeg trang til at investere i et stort hæfte. Det er godt nok ikke Jahrbook, men et af 3D Special Julehæfterne (nedsat fra kr. 90,00 til kr. 75,00), men som indeholder ikke bare materialerne til de sædvanlige 26 kort, men materialer til hele 26 kort ekstra .... Sådanne tilbud er jo ikke til at stå for.

    Jeg havde ellers lavet et nytårsfortsæt om ikke at købe hobbymaterialer i ½ år (!!!), men det er allerede ødelagt ...

    Hvis du først får set på www.jacobi.nl så bliver du helt grebet! Kurven gemmes fra gang til gang, så du kan vælge stille og roligt, gå væk fra siden, lukke computeren og næste gang, du går til jacobi, kan du så fortsætte. JA - ALT er billigere dernede.

    Og det er i øvrigt Birgitma, som er årsag til at jeg kender til den side.
    Foreløbig står der for over EURO 50.- i min kurv. Det kan godt betale sig at samle meget sammen, da fragtomkostningerne ligger på kr. 108,00.
    Hvordan betaler man så? Pr. efterkrav, Dankort, i €uro eller i kr.?
    V.h. Betteklaus 9210

  3. #33
    Birgitma Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af betteklaus Se meddelelser
    Hvordan betaler man så? Pr. efterkrav, Dankort, i €uro eller i kr.?
    Jeg laver bankoverførelse.

    Flot julekort du har lavet Zep.

  4. #34
    Viktoria Gæst
    hvor er det flot dit kort.

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    03 Dec 2008
    Geografisk sted
    9210 Aalborg
    Indlæg
    169
    Det er sørme tidligt I begynder at lave julekort.
    Hvor er de flotte!
    V.h. Betteklaus 9210

  6. #36
    strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af strikketøsen Se meddelelser
    ...
    ....
    ..... følte jeg trang til at investere i et stort hæfte. Det er godt nok ikke Jahrbook, men et af 3D Special Julehæfterne (nedsat fra kr. 90,00 til kr. 75,00), men som indeholder ikke bare materialerne til de sædvanlige 26 kort, men materialer til hele 26 kort ekstra .... Sådanne tilbud er jo ikke til at stå for.

    .....

    Jeg skal altså lige rette mit tidligere indlæg herinde.

    Det julehæfte jeg købte, indeholdt desværre ikke materialer til 26 kort ekstra - det stod endda i beskrivelsen af hæftet og så ud som om det også stod på hæftet .... så det var ikke kun mig, der havde misforstået noget, men altså også indehaveren af netbutikken.

    Da jeg fik hæftet hjem, kunne jeg straks se, at det var lavet så snedigt (og med sikkerhed for, at det SKULLE misforstås!), at det var ét - og kun 1 - ekstra kort, som blev kaldt "26" ....!
    Det der havde snydt både mig og netbutiksejeren var, at der på hæftet stod "Free cards 26" - og det antydede jo mere end ét kort.

    OK - det lød måske også lidt for godt til at være sandt - og så er det som regel heller ikke sandt.

    Så for fremtiden skal der ikke købes nogen hæfter pga. "[falsk] reklame", men fordi jeg synes om indholdet, som det er.

    * * *

    Med hensyn til jacobi.nl har jeg endnu ikke handlet dér, men når jeg en dag gør - så bliver det med Paypal-betaling, da jeg har registreret mit kort hos Paypal.

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    03 Dec 2008
    Geografisk sted
    9210 Aalborg
    Indlæg
    169
    Citat Oprindeligt indsendt af strikketøsen Se meddelelser
    Med hensyn til jacobi.nl har jeg endnu ikke handlet dér, men når jeg en dag gør - så bliver det med Paypal-betaling, da jeg har registreret mit kort hos Paypal.
    Har du haft problemer med Paypal? Eller er det sikkert nok?
    V.h. Betteklaus 9210

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Uh jeg blev sørme lige fristet til at lave et kort med en nuttet valentinsmus
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Zep. Et rigtig sødt kort, du har lavet.
    Jeg bruger også PayPal og har ingen problemer med det. Har også handlet hos Jacobi.nl med PayPal.
    Knus Rita

  10. #40
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    Bornholm
    Indlæg
    194
    Nååååååh, en rigtig så lille mus.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •