Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 42

Emner: Nyt i #38: Zeps 3D 09

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det har jeg aldrig sagt (det var faster, jeg driller bare ).

    Det blev lige til et kort mere inden sengetid... Igen 3D og inspiration fra Jaarbook krydret med personligt præg i anledning af en god bekendts udnævnelse til "Årets bager" et andet sted i cyberspace.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  2. #12
    Viktoria Gæst
    ups.

    Hvor er det flot dit nye kort.

  3. #13
    Birgitma Gæst
    Nej hvor godt arket med bamsen har jeg, men har ikke kunne finde en ide til det bruge det, selvføglelig skal det sidde på et forklæde.
    Er modelen tegnet i fri hånd og hvor stor er den ca.

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Takker

    Der er skabelon til forklædet i Jaarbook. Det er 10,5 cm. bredt forneden og foldet længde er 14,5 cm. Jeg foldede en A4 og tapede en kopi af skabelonen på og klippede for- og bagside ud på en gang.
    og Julemor

  5. #15
    Birgitma Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Takker

    Der er skabelon til forklædet i Jaarbook. Det er 10,5 cm. bredt forneden og foldet længde er 14,5 cm. Jeg foldede en A4 og tapede en kopi af skabelonen på og klippede for- og bagside ud på en gang.
    ok tak for det, jeg troede det var et stykke det set ud som om den er foldet for oven, jeg bestiller bogen i Holland så det bliver nok først efter jeg kommer hjem fra kursus den bliver lavet, den er rigtig sjov.

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jamen det er det også. Jeg har købt min hos fruhansenshobby - er det billigere at købe direkte fra Holland?
    og Julemor

  7. #17
    strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Jamen det er det også. Jeg har købt min hos fruhansenshobby - er det billigere at købe direkte fra Holland?
    Zep,

    Sikke et dejligt anderledes kort !

    Og med al den snak om Jahrbook, følte jeg trang til at investere i et stort hæfte. Det er godt nok ikke Jahrbook, men et af 3D Special Julehæfterne (nedsat fra kr. 90,00 til kr. 75,00), men som indeholder ikke bare materialerne til de sædvanlige 26 kort, men materialer til hele 26 kort ekstra .... Sådanne tilbud er jo ikke til at stå for.

    Jeg havde ellers lavet et nytårsfortsæt om ikke at købe hobbymaterialer i ½ år (!!!), men det er allerede ødelagt ...

    Hvis du først får set på www.jacobi.nl så bliver du helt grebet! Kurven gemmes fra gang til gang, så du kan vælge stille og roligt, gå væk fra siden, lukke computeren og næste gang, du går til jacobi, kan du så fortsætte. JA - ALT er billigere dernede.

    Og det er i øvrigt Birgitma, som er årsag til at jeg kender til den side.
    Foreløbig står der for over EURO 50.- i min kurv. Det kan godt betale sig at samle meget sammen, da fragtomkostningerne ligger på kr. 108,00.

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Du er og bliver den værste frister, jeg kender Strikketøsen
    og Julemor

  9. #19
    Birgitma Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Jamen det er det også. Jeg har købt min hos fruhansenshobby - er det billigere at købe direkte fra Holland?
    Ja jeg skal give 44,32 kan se fruhansen tager 56,-
    Det er rigtig som strikketøsen siger porto er 108,- men vi er tre sammen så det bliver 35 til hver og det får man ikke sendt meget for i Danmark og det er hurtigt at spare de 35,- i materialer.
    Det jeg køber er mest 3d ark, bøger med klip ark, stickers og firkantet karton.
    Undskyld strikketøsen at jeg har lokket dig, men sådan er det at være medlem af rokken, man kan nemt blive lokket.

  10. #20
    strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Du er og bliver den værste frister, jeg kender Strikketøsen

    JA Det er vist min mission her i livet!

    Desværre bliver jeg alt for ofte selv fanget af de selvsamme fristelser ...


    Citat Oprindeligt indsendt af Birgitma Se meddelelser
    Ja jeg skal give 44,32 kan se fruhansen tager 56,-
    Det er rigtig som strikketøsen siger porto er 108,- men vi er tre sammen så det bliver 35 til hver og det får man ikke sendt meget for i Danmark og det er hurtigt at spare de 35,- i materialer.
    Det jeg køber er mest 3d ark, bøger med klip ark, stickers og firkantet karton.
    Undskyld strikketøsen at jeg har lokket dig, men sådan er det at være medlem af rokken, man kan nemt blive lokket.
    Uha ja, Birgit - Det er noget værre noget med den Jacobi-side. Indtil videre har jeg undgået at købe fra Holland, men det skal jo nok komme.

    Problemet med at skulle ind og bestille sådan et julehæfte eller andet, er jo, at man uundgåeligt kommer til at bestille mere .... Samlet set fik jeg vist brugt kr. 300,00.
    Det der med et fagudtryk hedder PLUSKØB!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •