Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 19 af 19

Emner: VKI Nu strikkes der

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Har vi fået flere mænd med der strikker ....
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #12
    Nette Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Har vi fået flere mænd med der strikker ....
    Ja, så sent som i går eftemiddags, forsøgte min den ældste sig ud i kunsten.
    Det var med tungen lige i munden,- og stor forundring over, at han kunne få 15 masker til at blive til 36, blot ved at forsøge at strikke dem over på den anden pind.
    Men som han sagde: "Jeg skal nok få det halstørlæde færdigt til min bamse, inden det bliver vinter, og nu ved jeg da, hvad det betyder, når når du bruger ordet "maske" og lige sådan, når du siger, at du har tabt en maske. Jeg har også altid undret mig over, hvordan sådan noget kan blive længere bare ved, at du flytter det over på den anden pind og ulder den der tråd med ind i det."
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Herligt at se sådan et billed , alt andet er lukket ude, nu strikkes der...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Syntes lige den her trænger til at komme frem igen
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #15
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Nette Se meddelelser
    Ja, så sent som i går eftemiddags, forsøgte min den ældste sig ud i kunsten.
    Det var med tungen lige i munden,- og stor forundring over, at han kunne få 15 masker til at blive til 36, blot ved at forsøge at strikke dem over på den anden pind.
    Men som han sagde: "Jeg skal nok få det halstørlæde færdigt til min bamse, inden det bliver vinter, og nu ved jeg da, hvad det betyder, når når du bruger ordet "maske" og lige sådan, når du siger, at du har tabt en maske. Jeg har også altid undret mig over, hvordan sådan noget kan blive længere bare ved, at du flytter det over på den anden pind og ulder den der tråd med ind i det."
    Nette hvor er han dog en klog dreng - jeg er vild med hans udtryk "ulder den der tråd ind i det". Giv ham lige sådan et rigtig stort

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Har vi flere strikker der hygger sig på deres helt egen måde..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    17 Jun 2011
    Geografisk sted
    Fredericia
    Indlæg
    47
    Hejsa.

    Sikke dog et herligt billede af en meget koncentreret dreng. Og jeg er vild med hans ordvalg omkring hvordan sådan noget strikketøj kan blive længere

    Joannadk

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    Det er sjovt! Jeg har ikke set denne tråd før.

    Det er godt, at børnene lærer at strikke. Både piger og drenge. Da jeg gik i folkeskolen havde drengene også håndgerning. Men vi piger måtte ikke have sløjd. Jeg synes ikke, jeg kender nogen mand, der strikker.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvor herlige minder
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •