Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 23456
Viser resultater 51 til 58 af 58

Emner: Valg af KnitPicks? Beslutningen er taget ...

  1. #51
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2010
    Geografisk sted
    Aabenraa
    Indlæg
    892

    Hej jeg har hele sættet fra knitPro i træ samt flere sæt strømpepinde, har et par gange kækket en str. 3, men har hver gang fået dem byttet uden problemer.
    jeg syntes der er rigtig dejlige at strikke med.

  2. #52
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Den gik fra igen og jeg har lige givet den en ekstra klat lim.

    Inliner: Jeg kan da ikke bytte wiren et sted, hvor jeg ikke har købt den.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #53
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2010
    Geografisk sted
    Aabenraa
    Indlæg
    892
    Jeg har ikke haft problemer med at få byttet noget, og jeg har ikke købt det der hvor jeg har fået byttet, da noget af det, er noget jeg har fåët til fødselsdag

  4. #54
    Tilmeldingsdato
    04 Jan 2009
    Geografisk sted
    5900 Rudkøbing
    Indlæg
    20
    Jeg ejer begge sæt - både metal og træpindende.
    og jeg indrømmer gerne at træ- udgaven er min favorit. jeg syntes at jeg skal holde for meget igen på metal pindene og derfor bruger for mange kræfter, og får mega ondt i hænder, arme og skuldre. men jeg bruger ikke mange kræfter på at strikke med harmony (træ).

    Strikketøjet på Harmony, flyder lettere og mere jævnt end på bambus, og der er ingen "modhager". samtidig bliver de ikke bøjede af håndvarmen. og ja - de kan knække - men kun hvis der udøves vold - jeg har endnu ikke prøvet det og jeg strikker meget kunststrik, hvor man tit skal tage en hel del masker sammen og derved teger hårdt fat i pindene.

    min bedste investering har absolut været i harmony - og jeg har totalt fortrudt mit køb af knit pic metal.

    men vil lige tilføje at det måske mere afhænger af hvad man er vant til at strikke med i forvejen. bruger man bambus, er det absolut at foretrække harmony, men bruger man glatte pinde, er metal absolut at foretrække. men hvis man som jeg har dårlige arme, er harmony også et rigtigt godt valg - da man ikke skal bruge så mange kræfter for at skubbe maskerne frem og ejheller at holde dem på pinden.
    Ejer to venstrehænder og 10 tommelfingre og er nok en klovn - men laver håndarbejde - med blandet resultat.

  5. #55
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg har prøvet at lime den igen. Og hvis det ikke holder, så køber jeg en ny wire.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #56
    Tilmeldingsdato
    15 Aug 2010
    Geografisk sted
    Tølløse
    Indlæg
    259
    Strikkelene du kan bytte den hvor som helst , da det er fra fabrikken den byttes , så forhandleren mister ikke noget , det er da service , men det mangler da osse bare på en ting til den pris .
    Selvom jeg nu ikke synes det er dyrt for det er godt nok kvalitet , men der er jo altid en smutter , der kan jo være en brist som ikke kunne forudses.
    Mange strikkehilsner Connie

    Ting tar' tid

  7. #57
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    8600 Silkeborg
    Indlæg
    180
    Wonderwhy, jeg er da sikker på, at du nemt kan sælge dit metal-sæt til en anden rokker - når du nu har fortrudt dit køb.....
    Hvis det var mig, der havde et helt overflødigt sæt, så ville jeg forsøge at sætte det til salg under "Sælges".

    Jeg er absolut tilhænger af metal-pínde - men det er Addi-pindene, jeg har investeret i - men sådan er vi jo heldigvis forskellige.

    Jeg har nogle enkelt træpinde (Harmony) , de bliver bare aldrig brugt. Men de er flotte at kigge på :o))
    fra Tove

  8. #58
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Som jeg skrev i en anden tråd, så tager jeg ind til centrum i dag og får byttet wiren, da den gik fra igen. Og da jeg skruede strikkepinden af gevinddimsen tabte jeg dimsen og nu kan jeg ikke finde den. Den ligger nok på bunden af en af garnposerne.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 23456

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •