Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 7 af 41 FørsteFørste ... 34567891011172737 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 70 af 401

Emner: Victorian Lace Sjals-KAL! - Parat, Start, Strik ........

  1. #61
    strikkesinen Gæst
    fniiiis, ja regning har aldrig været min stærke side

    Tak for hjælpen, så er der jo ingen ko på isen.

    Jeg regner bestemt heller ikke med at det er nogen konkurrence, jeg har nemlig bestilling på to børnetrøjer også, samt gang i 2 soltoppe til varmestuestrik, så er der lidt at vælge imellem, alt efter humør og energi

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    viby sj
    Indlæg
    286
    Jamen hvordan gør vi egentlig ?
    Strikker vi bare derudaf og spørger om
    Hjælp hvis vi render ind i problemer,eller siger vi,
    At vi strikker x antal pinde om ugen ????
    hilsen Tina

    hvad skal jeg nu finde på

  3. #63
    Isanna Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af luffedreng Se meddelelser
    Jamen hvordan gør vi egentlig ?
    Strikker vi bare derudaf og spørger om
    Hjælp hvis vi render ind i problemer,eller siger vi,
    At vi strikker x antal pinde om ugen ????
    Jeg synes, det må være op til den enkelte. Der er nogen, der gerne vil være hurtigt færdige og andre, der ikke strikker så hurtigt eller er så rutinerede i at strikke efter diagrammer.

    Vi spænder jo vidt og fordelen ved at strikke sådan et sjal sammen, er at dem der bare er så spændt på at se sjalet færdig kan hjælpe med råd og fif til dem, der tager den mere med ro.

    Og heldigvis giver vi plads til begge yderligheder.

    God strikkelyst til alle, når vi nu starter fra i morgen.


  4. #64
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    jeg håber sandelig ikke at vi skal have travlt for opskriften ser lidt svær ud og jeg er ikke den hurtiste på pindene ej eller til at læse diragrammet men det er vel noget vær bare at tage kampen op og prøve for jeg er vild med sjalet og vil bare så gerne eje det. jeg glæder mig til at må gå igang imorgen
    Lev livet vi har det kun til låns.

  5. #65
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2008
    Geografisk sted
    2791 Dragør (Tårnby)
    Indlæg
    142
    Jeg glæder mig til at følge jeres fælles projekt, håber at I løbende vil vise os nogle billeder
    Knus Susanne - medlem af Krea Hafnia

  6. #66
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Er også meget spændt på at følge med i jeres strikning
    Kig gerne forbi min blog

  7. #67
    strikketøsen Gæst
    Jeg synes helt klart, at vi hver især bare skal strikke sjalet i vores eget tempo.

    Der er helt sikkert nogle hurtigstrikkere, som gerne vil se sjalet færdigt ....... i går!

    Og der er nogle, som skal give sig selv tid til
    at sætte sig ind i hhv. diagrammet og mønsterrapport
    stille og roligt. +

    Der skal helst være plads til at
    som man har tid og lyst til.

    Denne sjals-KAL skal simpelthen bare være
    udfordrende ,
    afslappende og
    meget gerne både sjov
    og en stor glæde!


  8. #68
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg glæder mig også til at se/læse om jeres sjals projekt.

    Det bliver spændende!
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #69
    strikketøsen Gæst

    Cool Parat, Start, Strik ........

    Jeg er for en gangs skyld tidligt oppe (altså for ca. 1½ times tid siden ...), men jeg føler mig sløj - dvs. som om jeg har feber.
    Så nu vil jeg drikke en kop varm te og så kravler jeg til køjs igen ....
    Nu håber jeg så, at det bare er noget "forbipasserende".

    Så I skal ikke holde Jer tilbage med strikkeriet, hvis I gerne vil igang nu. Og jeg skal nok tjekke senere i dag, om der er nogen spørgsmål (og dem skal I heller ikke holde Jer tilbage med !).

    Blot vil jeg lige skrive, at jeg lavede en "test-strik" af de første par mønstre i sjalet. Jeg begyndte forfra flere gange.

    Og af forskellige grunde valgte jeg, at jeg var nødt til at have ventemasker i siderne på det første mønster, selvom Klasus' "hvide strik" er mere elegant.

    Da der er nødt til at være ventemasker på de sidste 2 mønstre, synes jeg, at det må være op til hver enkelt af Jer, at strikke det 1. mønster, som I har lyst til.

    Men hvis nogle af Jer vælger at have ventemasker, er I så nødt til at strikke efter English Mesh Lace under "originaloversættelsen" - HUSK AT RETTE FEJLEN UNDER 6. PIND (Fejlen er beskrevet i denne tråd - for ikke så mange indlæg siden samt i starten).

    jeg synes, jeg fryser, så nu vil jeg lukke min "puter" ned.

    Held og lykke med strikningen ....

    Hvis tingene går helt i hårdknude, så må I gerne bede Galleri om mit telefonnummer (hvis I har skrevet herinde og jeg ikke har svaret i længere tid), men brug helst kun denne mulighed, hvis I virkelig er "strandet".

  10. #70
    klasus Gæst
    Strikketøsen, jeg håber, at når du læser dette så har du fået det meget bedre.

    Jeg arbejder hjemmefra i dag, og følger med, så jeg skal nok hjælpe. Jeg har overvejt om der er interesse i, at jeg laver et "hurtigt-diagram" til english mesh i original-udgaven?? Er der nogen der gerne vil have denne??

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •