Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 31 af 41 FørsteFørste ... 1121272829303132333435 ... SidsteSidste
Viser resultater 301 til 310 af 401

Emner: Victorian Lace Sjals-KAL! - Parat, Start, Strik ........

  1. #301
    lis ai Gæst
    Ja tak skal du ha`StrikkeMarie;
    Men kender I det - pludselig i nat klokken var nok 2.35 , da det gik op for mig, hvad der ikke rigtig stemte i "mini vine lace". Jeg havde været så focuseret på at undgå for mange ventemasker at jeg faktisk slet ikke fulgte mønsteret mere.
    Altså 2 nøgler garn tilbage og forfra med mønsteret. ØvØv

  2. #302
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2007
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    170
    Nu har jeg samlet håndklædet op igen :-) og er startet helt forfra, jeg har strikket English Mesh lace mønstret, og synes nu det ligner i andres, men jeg har været nødt til at bruge ventemasker i siderne, men det kan jeg godt leve med.
    Agro

  3. #303
    Gertrud Gæst
    Hejsa herfra.
    Er lige kommet hjem fra Nicaragua og strikkede de første 32 pinde, som jeg også er startet forfra på nogle gange, som de fleste andre her har gjort.
    Mine midtermasker er absolut ikke noget at råbe hurra for.
    Har svært ved at få det til at ligne noget, som jeg kan holde ud at se på.
    Tænker at det lige nu ikke er umagen værd at starte for nu hvilken gang, da jeg ikke kan holde ud at se på noget, som jeg ikke selv synes er pænt.
    Vil lade det ligge og gå i gang med noget andet. Vender måske tilbage; men ikke lige nu.
    Har også efterhånden fået tygget mig igennem alle indlæggene.
    Synes at de sjaler, der ervist ser flotte ud. Så til lykke med det, til jer andre tålmodige sjæle.
    Lige nu er jeg nok ikke så tålmodig, så jeg vil også kaste håndklædet i ringen, og takke for det kæmpe arbejde der er lagt i dette projekt.
    I er bare så tålmodige og seje.
    ar ikke tidligere katet håndklædet i ringen, så det er også uvandt for mig; men kan bare mærke, at det ikke nytter for mig at fortsætte.
    Jeg skal have noget mere håndgribeligt - håber I vil tilgive mig.
    Knus fra Gertrud.

  4. #304
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    4340 Tølløse
    Indlæg
    186
    Kan man nå at være med?

    For jeg har købt garn til det på OLG marked idag.

    Marie

    P.S. Klasus sender dig lige en pm med mail addresse i.

  5. #305
    lis ai Gæst
    Det var da ærgerligt Gertrud; Men den med midtermasken har jeg også set nogen gange i indlæggene og jeg mener, at hvis man får strikket de to gange vr rigtigt i masken, så kommer den til at ligge pænt på retsiden. Desværre kan jeg ikke beskrive, hvordan jeg har strikket mine for jeg synes det ser pænt ud på begge sider; Men jeg måtte da strikke masken nogen gange før jeg fik den til at ligge rigtigt.

  6. #306
    Gertrud Gæst
    Kære Lis.
    Jeg er nu i stedet for gået i gang med et sjal, der hedder Whispering Pines
    http://www.knitspot.com/knitting_pat...awl-p-101.html
    Det fungerer formig lige nu. Er næsten færdig med nr. 2 diagram, uden at pille op ;-)
    Tror, når jeg vil lave Victorian lace Shawlet, at jeg vil tage ud på retsiden, som der er foreslået og så strikke en kant af 2 retmasker i begge sider.
    Det må da kunne lade sig gøre, at finde ud af det; men jeg har bare brug for, at det kører derudaf og ikke selv skal til at finde løsninger, når jeg ikke kan se, hvad det forestiller. Synes dog at I her på siden har fået lagt nogle virkelig smukke resultater frem, så jeg ved da også, at det en dag, SKAL strikkes.
    Knus fra Gertrud

  7. #307
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Gertrud Se meddelelser
    Kære Lis.
    Jeg er nu i stedet for gået i gang med et sjal, der hedder Whispering Pines
    http://www.knitspot.com/knitting_pat...awl-p-101.html
    Det fungerer formig lige nu. Er næsten færdig med nr. 2 diagram, uden at pille op ;-)
    Tror, når jeg vil lave Victorian lace Shawlet, at jeg vil tage ud på retsiden, som der er foreslået og så strikke en kant af 2 retmasker i begge sider.
    Det må da kunne lade sig gøre, at finde ud af det; men jeg har bare brug for, at det kører derudaf og ikke selv skal til at finde løsninger, når jeg ikke kan se, hvad det forestiller. Synes dog at I her på siden har fået lagt nogle virkelig smukke resultater frem, så jeg ved da også, at det en dag, SKAL strikkes.
    Knus fra Gertrud
    Ja det sjal er da godt nok flot. Det kunne jeg også lade mig friste af, når jeg engang bliver rig.
    K.h. Lis

  8. #308
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    viby sj
    Indlæg
    286
    Ja det er meget flot,men alt alt for stort til min smag.
    hilsen Tina

    hvad skal jeg nu finde på

  9. #309
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    viby sj
    Indlæg
    286
    nu har mit sjal været færdigt i en uge og det er blevet vasket og blokket.
    Er tilfreds med resultatet og min datter er glad for det.
    Men tror nu ikke jeg kunne finde på at lave et til.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    hilsen Tina

    hvad skal jeg nu finde på

  10. #310
    jannie Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af luffedreng Se meddelelser
    nu har mit sjal været færdigt i en uge og det er blevet vasket og blokket.
    Er tilfreds med resultatet og min datter er glad for det.
    Men tror nu ikke jeg kunne finde på at lave et til.

    Super super flot sjal men også en utrolig køn datter

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •