Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 41 FørsteFørste 1234567132333 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 401

Emner: Victorian Lace Sjals-KAL! - Parat, Start, Strik ........

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    19 Jul 2008
    Geografisk sted
    6091 Bjert
    Indlæg
    61
    Ham der har også været her. Tusind tak for det store arbejde med at gøre opskriften forståelig.

    Garnet er ankommet fra Hostrik og jeg har fundet pinde 4½ og 5 frem, så jeg er bare klar. Og mens vi venter på d. 9., strikker jeg mit Super Karla færdig og får mig gjort klar til mandagens start på arbejde

    Jette

  2. #22
    strikketøsen Gæst
    I skal lige være opmærksomme på, at der i oversættelsen til vores Aran Weight Victorian Lace sjal har indsneget sig en fejl under English Mesh Lace mønsteret på side 1.


    Fejlen ligger på 6. pind, hvor der står:
    6. p: 1 ret, *2 ret sammen, slå om, 1 ret, slå om 2 ret drejet sammen, 1 ret* gentag fra * til *.

    * * * * * * *

    Det bedes I rette til:
    6. p: 1 ret, *2 ret drejet sammen, slå om, 1 ret, slå om 2 ret sammen, 1 ret* gentag fra * til *.

    Der er ikke fejl i diagrammet!


  3. #23
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Øh, spøger det eller hvad? der er ikke fejl i min opskrift. Det er skrevet rigtigt nok. Så ingen panik her.
    Strikke Marie

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    19 Jul 2008
    Geografisk sted
    6091 Bjert
    Indlæg
    61
    Jeg har rettet i min til
    6. p: 1 ret, *2 ret drejet sammen, slå om, 1 ret, slå om 2 ret sammen, 1 ret* gentag fra * til

    Jette

  5. #25
    strikkesinen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikke Marie Se meddelelser
    Øh, spøger det eller hvad? der er ikke fejl i min opskrift. Det er skrevet rigtigt nok. Så ingen panik her.
    Strikke Marie

    eller også er det sætternissen, der er nemlig heller ikke fejl i min opskrift

  6. #26
    klasus Gæst
    Fejlen er ikke i vores fortolkning men i den direkte oversættelse - den der ligner den engelske!

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    så lå der også en til mig fra posten woow for et kæmpe arbejde i har gjort så er det bare om sådan en som mig enlig kan finde ud af det. men jeg glæder mig til at gå igang med det.
    Lev livet vi har det kun til låns.

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2007
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    170
    Citat Oprindeligt indsendt af klasus Se meddelelser
    Fejlen er ikke i vores fortolkning men i den direkte oversættelse - den der ligner den engelske!
    Jeg bliver mere og mere forvirret, måske jeg bare ikke forstår en skid

    Hvis man går efter det skrevne linie for linie fra række 1 til 32 og gentager fra række 17, er det så ikke rigtigt, og får man så ikke den hvide udgave af ventemaskerne ????

    Ja sorry jeg er lidt fatsvag, og i skal døwes med mig
    Agro

  9. #29
    Hanne Nyegaard Gæst
    Jeg vil gerne strikke dette smukke sjal og har bedt om opskriften, men kan ikke være med i KAL'en da jeg ikke har tid lige nu. Jeg kan se at i har købt garn hos Ho Strik. Jeg har været inde på deres hjemmeside, fordi jeg ville sende en mail med spørgsmål om priser på garn. Jeg kan ikke sende en mail, så jeg vil høre om der er en af jer der kan hjælpe mig med mailadressen.
    På forhånd tak.

  10. #30
    strikkesinen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Hanne Nyegaard Se meddelelser
    Jeg vil gerne strikke dette smukke sjal og har bedt om opskriften, men kan ikke være med i KAL'en da jeg ikke har tid lige nu. Jeg kan se at i har købt garn hos Ho Strik. Jeg har været inde på deres hjemmeside, fordi jeg ville sende en mail med spørgsmål om priser på garn. Jeg kan ikke sende en mail, så jeg vil høre om der er en af jer der kan hjælpe mig med mailadressen.
    På forhånd tak.
    Hej Hanne
    Så vidt jeg har forstået, så er tilladelsen til at oversætte opskriften til dansk, udelukkende givet til brug for de der er med i Kal'en, men jeg kan huske forkert.

    her er mailadressen til hostrik
    hvis du starter med at skrive ordet: info og derefter snabel-a og så hostrik.dk - så har du hendes mailadresse

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •