Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 10 af 41 FørsteFørste ... 67891011121314203040 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 100 af 401

Emner: Victorian Lace Sjals-KAL! - Parat, Start, Strik ........

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    viby sj
    Indlæg
    286
    jamen det er da heldigt for dig at du først starter på søndag, så skal du ikke sidde og blive rasende fordi det ikke passer.
    Så når du starter på søndag, kan du lige så stille og roligt gå igang, for der er de første problemer nok løst. (håber jeg )
    hilsen Tina

    hvad skal jeg nu finde på

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Og så siger I, at SuperKarla sjalet er mere indviklet end dette her sjal!! Jeg tror, det er godt, at jeg ikke også sidder og slås med de indviklede mønstre, I sidder med nu. Jeg holder mig til SuperKarla.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #93
    Tilmeldingsdato
    26 Dec 2007
    Geografisk sted
    Midt 8620Kjellerup
    Indlæg
    217
    uha det lyder vildt svært jeg måtte gå på knæ til ho strik for hende jeg havde købt mit garn af fik det ikke hjem afligevel selv om hun lovede.
    så nu venter jeg lige lidt på at postmand per kommer med en dejlig pakke fra ho strik. men håber i løser alle probelmerne imens så en ikke så garvet strikketøs ikke får de samme problemer
    Lev livet vi har det kun til låns.

  4. #94
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Uha, det lyder bikset med det sjal. Er ikke kommet igang endnu, og må nok vente lidt endnu. Har gæster hele week enden. Sneg mig dog lige på en stund.
    Strikke Marie

  5. #95
    klasus Gæst
    Jeg er altså meget ked af, hvis jeg har skabt mere forvirring, med mine beskrivelser - det var altså det modsatte der var hensigten, for såvel Strikketøsen som jeg har lavet prøver, prøver og atter prøver, for at få det til at stemme.

    Men hvis det kan være en trøst, så er Horseshoe/hesteskomønstret til at se - dvs. det er til at se hvad man laver - og minivine er også til at styre, hvis man blot tæller sig igennem de første 4 rækker, så vil man herefter kunne se hvor omslagene skal være.

    Nu håber jeg altså, at I ikke får ødelagt jeres weekend helt, pga. dette mønster.

  6. #96
    Tilmeldingsdato
    05 Jul 2007
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    170
    Citat Oprindeligt indsendt af klasus Se meddelelser
    Jeg er altså meget ked af, hvis jeg har skabt mere forvirring, med mine beskrivelser - det var altså det modsatte der var hensigten, for såvel Strikketøsen som jeg har lavet prøver, prøver og atter prøver, for at få det til at stemme.

    Men hvis det kan være en trøst, så er Horseshoe/hesteskomønstret til at se - dvs. det er til at se hvad man laver - og minivine er også til at styre, hvis man blot tæller sig igennem de første 4 rækker, så vil man herefter kunne se hvor omslagene skal være.

    Nu håber jeg altså, at I ikke får ødelagt jeres weekend helt, pga. dette mønster.
    Ih altså hvor er du sød, nu har du siddet og lavet sådan et stort arbejde, og så håber du ikke vi andre får ødelagt vores weekend........det er en stor hjælp det du har lavet, og hesteskomønstret er dejligt at strikke, man kan både tælle sig frem og se hvad man laver *GG*
    Men nu må jeg desværre holde pause.

    Klasus vær ikke i tvivl om, vi sætter pris på det arbejde i har lavet
    Agro

  7. #97
    Isanna Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af klasus Se meddelelser
    Jeg er altså meget ked af, hvis jeg har skabt mere forvirring, med mine beskrivelser - det var altså det modsatte der var hensigten, for såvel Strikketøsen som jeg har lavet prøver, prøver og atter prøver, for at få det til at stemme.

    Men hvis det kan være en trøst, så er Horseshoe/hesteskomønstret til at se - dvs. det er til at se hvad man laver - og minivine er også til at styre, hvis man blot tæller sig igennem de første 4 rækker, så vil man herefter kunne se hvor omslagene skal være.

    Nu håber jeg altså, at I ikke får ødelagt jeres weekend helt, pga. dette mønster.
    Som Agro synes jeg du er dejlig, Klasus og super sød. Du har lavet et stort stykke arbejde - sammen med Strikketøsen. Jeg ser det som en udfordring at lave dette sjal - havde nemlig ikke regnet med at få problemer - så jeg skal nok komme igennem.

    Jeg kunne dog godt tænke mig at se et billede af dit sjal, hvor der er fokus på English Mesh - især midtersektionen med ventemaskerne. Bare for at kunne sammenligne med det, jeg lavede i går - og som jeg altså skal lave igen i morgen.


  8. #98
    strikkesinen Gæst



    Kære Klasus du har været til så stor hjælp, og alt det arbejde du har lavet for at vi andre "tumper" kan lære at strikke sjal er slet ikke forgæves

    Det er bare en dejlig udfordring, og jeg glæder mig stadig til at komme igang her i løbet af weekenden

  9. #99
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    viby sj
    Indlæg
    286
    Hej tøser.
    Ja nu er jeg nået til række 32 for 3. gang og det passer altså ikke !!!!
    jeg er 99,9 % sikker på jeg ikke har glemt nogen masker eller omslag.
    problemet er når man strikker række 32, har man :1 ret,1 ret imellem mønsteret og skal så starte med række 17.det er så her der bliver problemer for så skal man strikke 3 vrang (det er ventemaskerne jeg snakker om)
    men det kan man jo ikke når man kun har 1 ret fra række 32 !!!!
    håber i forstår hvad jeg mener.
    jeg kan ikke forstå hvordan Klasus kan få det til at passe ???
    Hvis jeg går tilbage til række 15, vil opskriften passe, så det prøver jeg lige.Synes mønsteret er meget rodet, så man kan nok ikke se om der er fejl alligevel
    hilsen Tina

    hvad skal jeg nu finde på

  10. #100
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    viby sj
    Indlæg
    286
    glemte lige at sige STORT TAK til dig Klasus, uden din maske for maske forklaring, ville jeg have opgivet for længst.
    Det er jo ikke din skyld opskriften driller lidt....
    hilsen Tina

    hvad skal jeg nu finde på

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •