Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 14 af 14

Emner: Jeg vil lære det!

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    04 Dec 2008
    Geografisk sted
    8464 Galten
    Indlæg
    106
    Nu har jeg købt denne her:
    http://www.hobbyisten.dk/product.asp?product=4428

    Jeg tænkte at når jeg nu aldrig har prøvet det før ville det nemmeste være at jeg prøvede noget fladt!

    Men hold da op hvor er det svært. Jeg nåede næsten at blive færdig med det orange stykke da jeg opdagede at jeg havde lavet en fejl og måtte pille det hele op igen. Så lagde jeg det væk. Jeg har desværre ikke den største tålmodighed i verden. Men jeg vender tilbage til det på et eller andet tidspunkt i weekenden. Håber jeg. Jeg kom jo også til at smide noget embossing-halløj i kurven nu jeg alligevel var inde hos hobbyisten og snuse. Så jeg har masser at se til lige nu

  2. #12
    Tut Gæst
    Hej

    Husk når du syer noget fladt, skal det lægges ned på bordet og strammes ud engang imellem.

    Ellers kan det risikere, at bule op på midten, når du er færdig med arbejdet.

    fra Tut

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    04 Dec 2008
    Geografisk sted
    8464 Galten
    Indlæg
    106
    Heh, ja.. det fandt jeg (også) ud af. Jeg tror ikke jeg skal regne med at den her første prøve bliver den helt store flotte resultat, men det er sjovt at prøve :)

  4. #14
    bettina louise Gæst
    hejsa

    jeg kan ikke engang finde ud af en nybegynder pakke , så jeg føler mig helt kikset og dum

    knus bettina

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •