Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 25 af 25

Emner: Baby trøje - rekonstruktion

  1. #21
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af bubbihund Se meddelelser
    Ih dog, I må holde jer godt i jeres familie ;o) *driller* Hvis din søster er født i 1048, hvornår er du så født? ....hi hi hi
    1960 søde Bubbihund og mine unger er begge født 1992

  2. #22
    sssfaw Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikke Marie Se meddelelser
    Her er et lille projekt, jeg har villet lave længe. Sidst jeg forsøgte var for 19 år siden, da min datter blev født.

    En baby trøje fra et gammelt aftenbladet søndag. (Det med bror Kanin tegneserierne).
    Avisen er så slidt og mør at den normalt ligger godt gemt af vejen, og noget mangler helt. Det er dette jeg vil prøve at rekonstruere.

    Trøjen er fyldt med fejl, der skal forbedres inden det kan skrives ned, men det er et forsøg.
    Trøjen blev første gang strikket til min søster i 1958, og efterhånden er det vel nærmest den trøje, der er blevet den første en baby i familien modtager.
    De gamle går stadig i arv.
    Strikke Marie

    Garnet er Lanett fra Sandness.

    Vedhæftet fil 27521

    Vedhæftet fil 27522

    Vedhæftet fil 27523

    Vedhæftet fil 27524

    Den er bare flot, kunne vi andre oss få glæde/gavn af opskriften?

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Hvor er den babytrøje da flot - hvis du får lov til at dele opskriften med andre, ville jeg også gerne have den.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  4. #24
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Jeg hopper med Bedstemor og siger jeg også gerne vil være med på en strikker af den trøje. Familiens unge er jo hoppet på storfamiliebølgen (mine er bare stadig på uddannelsesbølgen i London)

    Iøvrigt er der et eller andet med en opskrift - ændringer - og copyright.
    Har hørt at hvis man ændrer den ca 20% er det ikke den originale og så må man pludselig gå uden om copyrighten - MEN hæng mig ikke op på det.

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Indlæg
    703
    Jeg kunne da også godt tænke mig opskriften ...hvis du får lov at skrive den ned ....

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •