Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 20 af 20

Emner: Strikketøsens blomsterkort! Nu med 2 nye kort ....

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg kan nu også bedre lide kaffesmilien

    Hilsen en, der selv slaver med rengøringen...
    og Julemor

  2. #12
    strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Jeg kan nu også bedre lide kaffesmilien

    Hilsen en, der selv slaver med rengøringen...
    Uha - det er slemt, det med den rengøring. Du har min fulde sympati!

    Nu er støvsugning og stor opvask overstået. Alle ovnplader/bradepande er rengjorte, så efterhånden passede det meget fint med "kaffe"-smileyen, selvom jeg kun/helst drikker te!

  3. #13
    strikketøsen Gæst

    Blomsterkort nr. 3 og 4

    Så fik jeg gjort det 2. kort færdig - eller rettere det 4. kort, hvis jeg skal tælle dem sammen herinde. Så det vil jeg gøre og kalde dem det 3. og 4. kort.
    Det 3. kort er det (3.) og sidste motiv fra det udstansede 3D metalark og er i firkantet format.

    Desværre fik jeg rykket midterarket 2 mm til den forkerte side, hvilket kan ses på grund af hjørnemotiverne. Det er sådanne ting, hvor jeg kunne sparke mig selv, men så må jeg trøste mig med, at jeg er nybegynder ...

    Midterarket er i øvrigt købt her:
    http://www.ek-hobby.dk/pro.php?cat=1000000230&head=471
    og pakken består af 9 farver og 50 ark til kun kr. 20,00! Men det er KUN i str. A6. Der findes også et hjertemønster for Jer, som laver bryllupskort.

    Her er det i hvert fald: flere kort 002.jpg

    Det 4. kort er et almindeligt motiv (ikke flere metalarkmotiver i denne omgang) og denne gang valgte jeg et helt hvidt stykke karton og stencilerede/embossede blomster i alle hjørner. (Suk - jeg har lige opdaget at der mangler en TILLYKKE sticker på det .... jeg har vist siddet for længe over det).
    Pynten er enkel - jeg har valgt de nye V-stickers som hjørner og sat en lille perle i hvert V.

    Og her kommer det så (2 billeder): flere kort 012.jpg og flere kort 015.jpg .

    Hvis der er nogen, som har spørgsmål, må I altså endelig spørge - f.eks. hvor man kan købe materialerne m.v. Så skal jeg prøve at finde ud af, hvor jeg har købt tingene henne.

    Blot som eksempel fik jeg på et tidspunkt et 3D ark i stedet for et andet, som jeg havde bestilt og som var udsolgt. Det viste sig, at dette ark var noget af det yndigste (når man er glad for hunde og katte) - og jeg kender nogen, der har sådan en dejlig Cocker Spaniel.

    Så jeg måtte lave detektivarbejde, for at finde frem til, hvor jeg havde fået arket fra ..... www.hobbybiksen.dk - prøv at gå ind og i søgefeltet øverst til venstre skrives 416963 og enter.

    Undskyld, men på Hobbybiksen kan man ikke gå ind og lave link til varen. Der er default kun til forsiden.

    Og det er altså endnu flottere i virkeligheden.
    Det er faktisk utroligt så tit disse motivark ikke kommer til deres ret!

    Nå nu vil jeg ønske
    og begynde at lede efter min

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2007
    Geografisk sted
    Munkebo
    Indlæg
    215
    Hold da op hvor er de bare flotte.
    Hilsen Heidi
    Tjek nye ting på min Blog
    se under profil

  5. #15
    minniesmor Gæst
    hvor er du altså bare blevet god til at lave kort - en skam at et døgn kun har 24 timer

    det er nogle rigtig smukke kort du igen har fået lavet.

    knus og Minniesmor

  6. #16
    strikketøsen Gæst
    Tak for jeres søde svar!

    Så fik jeg bakset de ovenfor viste 4 blomsterkort færdige, bl.a. fordi min kusine skulle komme på besøg i dag, da hun er interesseret i blomsterkort.

    Men kun 3 af 4 gæster kom - min kusine måtte blive hjemme med en omgang influenza ..... Jeg håber bare for hende, at hun kan nå at blive lidt raskere inden i morgen aften!

  7. #17
    Birgitma Gæst
    Flere flotte kort.

    Håber din kusine snart får det bedre.


  8. #18
    Tilmeldingsdato
    04 Dec 2008
    Geografisk sted
    8464 Galten
    Indlæg
    106
    Sikke nogle flotte kort du har fået lavet :)


    Jeg glæder mig nu også til at jeg rigtigt kan komme igang i det nye år.
    Efter jeg har snuset rundt herinde har jeg opdaget mange ting jeg virkelig ikke kan leve foruden.
    I bliver et dyrt bekendtskab, gør I :p

  9. #19
    strikketøsen Gæst
    Tusind tak for svarene herinde.

    Det giver også "blod på tanden" til at lave mere, når man ser de mange flotte ting her på Rokken.

    Nu håber jeg da, at der er nogen, som måske kan have glæde af det/de links, jeg lagde ind ved beskrivelsen af det 3. og 4. kort ?

    Problemet kan selvsagt hurtigt blive dét, at der er for mange fristelser og for få penge ....!

    Nu er jeg i den luxus-situation, at jeg sidder og strikker, men gerne vil lave kort samtidig eller jeg sidder og laver kort og ville egentlig gerne strikke ...(især den lille trøje til det nye barnebarn).

    Dejligt med sådanne interesser, som kan holde en beskæftiget !


  10. #20
    huginnbrogaard Gæst
    De er bare vildt flotte

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •