Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Ny reborndukke Mathew

  1. #1
    dukkemageren Gæst

    Smiler Ny reborndukke Mathew

    Hejsa.

    Jeg fik lige lyst til at vise min nyeste reborndukke frem. Han er ca. 50 cm lang.
    Han har fået nogle store blå glasøjne, som jeg da gerne vil høre jeres mening om. Er iris(det blå) for store eller ser det rigtigt ud for en baby?



    Glædelig jul og godt nytår


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    04 Oct 2007
    Geografisk sted
    7160 Tørring
    Indlæg
    563
    Nejjjjjjjjjj, hvor er han sød, om øjnene er for store ved jeg ikke. Det må være en smags sag. Men jeg er forelsket.
    Mvh. Marianne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Ja, han ser sød ud! Ligner uhyggeligt meget en rigtig baby. Måske skulle det blå i øjenen have været en smule mindre (men det er min ide).
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #4
    jannie Gæst
    hvor er den sød din dukke Jeg synes personligt øjnene er en lille smule for store men det er vel en smagssag Sikke et flot stykke arbejde Det er imponerende at man kan lave dem så naturtro *251*

  5. #5
    symadammen Gæst
    Bedårende dukke men lidt uhyggelig at den er så livagtig. Det er jo et helt kunstværk med sådan en dukke. Jeg synes dog ligesom andre at det blå i øjnene er lige store nok.

  6. #6
    dukkemageren Gæst
    Tak skal I have. Altid rart med noget respons på det man laver. Det er jo med til at man kan blive bedre :-)

    Hører gerne fra flere ;-)


  7. #7
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    skive
    Indlæg
    132
    Tillykke med ham , Han er da bare sød , når nu jeg ser i viser dem frem , vil jeg gerne spørge om i går tur med dem i barnevogn , og har dem med i byen , jeg sad nemlig og så en udsendelse fra Sverrig her forleden dag , og de havde jo det hele til deres "dukker" , og var en tro kopi af deres børn eller børnebørn da de var små
    vil gerne sige det er ingen kritik til jer , men bare min viden jeg skal have lidt opdateret
    hilsen
    Tella
    *241*

  8. #8
    dukkemageren Gæst
    Til tella.

    Ja, nu kan jeg jo ikke svare for andre end mig selv... Men for mig er de altså kunstnerdukker - se denne tråd: http://www.rokken3.dk/forum/showthread.php?t=12831

    Men jeg ved da at nogle går rundt med dukkerne - mest for at skabe opmærksomhed omkring denne fantastiske hobby/kunstart. Andre kan selvfølgelig have andre motiver.
    Ærgeligt at jeg ikke så det program fra Sverige ;-)


  9. #9
    gittelyborg Gæst
    hej Jeanett
    endnu en super skøn dukke fra dig din hudfarve er unik du kan bare kunsten vi er mange der er misundelige på din teknik min trille fra kurset ligger på stift museet i maribo svøbt i et prinsetæppe jeg fik hjælp her inde til at strikke jeg udstiller alle mine dukker i Maribo til februar
    mange knus fra en elev Gitte Lyborg

  10. #10
    dukkemageren Gæst
    Hej Gitte.

    Ejjj, hvor hyggeligt... du er også medlem herinde :-) Tak for rosen.
    Du var bestemt en rigtig god elev :-)))
    Lyder spændende med din udstilling, pøj-pøj med det.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •