Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 11

Emner: HJÆLP til Janome MC9700 HASTER

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    04 Dec 2008
    Geografisk sted
    Sjællands Odde
    Indlæg
    20

    HJÆLP til Janome MC9700 HASTER

    Hejsa

    Er der nogen der ved hvad problemet med min Janome MC9700 maskine er?

    De mønstre jeg har købt på nettet, hos f.eks. http://www.emblibrary.com/EL/Sale.aspx eller

    http://www.embroiderydesigns.com/ kan jeg ikke få min maskine til at læse.

    Der er nogle enkelte som den godt vil læse men de fleste andre kan den ikke :-(

    Jeg er snart ved at gå ud af mit gode skind, da jeg ikke ved hvad jeg skal gøre og havde egentlig tænkt mig jeg skulle lave nogle julegaver hvor der er broderet på, men det kommer snart til at knibe æv æv.

    Jeg har downloadet dem i JEF formatet, som er det format min maskine kan læse, så vidt jeg ved.

    Men jeg har også det program der hedder Embird og har der også forsøgt at lave farverne om og så gemme i JEF format igen, men det lykkedes heller ikke.

    Det ene broderi har jeg forsøgt at splitte op og så lægge det ind, det kunne jeg heller ikke få til at fungere.

    Den bliver ved med at skrive at "der er en hukommelsesfejl på ATA PC kortet, ønsker du at fjerne skadet eller ukendt data"

    Nu skal det siges at jeg er ret ny i dette her med at brodere, så det kan da godt være der er noget jeg gør helt galt, men jeg håber virkelig at der er nogen af jer andre der har de vise sten, til dette problem.

    Skrive alle der kan hjælpe jeg venter spændt
    Mange jule hilsner fra mig
    Sidst redigeret af Asprilla : 11-12-2008 kl. 19:00 Årsag: Skrive fejl

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    Jeg bruger usb og ikke kort, men jeg tænker , måske er der ikke plads nok på kortet.
    Eller er der Guldagers forum for maskinbroderi, måske er der en der , som har en maskine som din.
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    04 Dec 2008
    Geografisk sted
    Sjællands Odde
    Indlæg
    20
    Hejsa Knhobby - Kirsten

    Plads på kortet skulle ikke være noget problem, da jeg har 2 kort hvor jeg kun lægger det mønster ind, som jeg skal bruge, på det jeg sætter i maskinen.

    Jeg prøver lige at lægge mit indlæg ind hos Guldager også, så håber jeg der er en der ved hvad jeg skal gøre.

    Tak for hjælpen :O)

    Hvor finder jeg Gul

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    04 Dec 2008
    Geografisk sted
    Sjællands Odde
    Indlæg
    20

    Okay Tak for linket, prøvede det i går MEN

    Æv æv kan ikke oprette en ny bruger på Guldager pt, de skriver man skal prøve senere, da der ikke kan oprettes flere brugere pt Øv øv.

    Så dette forum kan jeg ikke søge i, jeg må prøve hurtigt at finde på noget andet :-/

    Men ellers tak for hjælpen.

  6. #6
    OPR1 Gæst
    Der er måske mulighed for at få hjælp her: http://www.janome.dk/?ItemID=2376

  7. #7
    Inger1 Gæst

    Guldager

    Citat Oprindeligt indsendt af Asprilla Se meddelelser
    Æv æv kan ikke oprette en ny bruger på Guldager pt, de skriver man skal prøve senere, da der ikke kan oprettes flere brugere pt Øv øv.

    Så dette forum kan jeg ikke søge i, jeg må prøve hurtigt at finde på noget andet :-/

    Men ellers tak for hjælpen.
    Man kan godt blive oprettet, men det kræver en godkendelse af Guldager for at komme ind. Det er fordi der har været så meget misbrug derinde. Gå ind under Udveksling af broderier der er en der hedder nye medlemmer der står hvad du skal gøre. Prøv igen.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    04 Dec 2008
    Geografisk sted
    Sjællands Odde
    Indlæg
    20

    Hejsa

    Janome.dk har jeg prøvet at skrive til angående en ramme de har til deres MC 9700, men har aldrig fået svar fra dem, så dem har jeg opgivet at prøve igen.

    Så derfor håbede jeg der var andre herinde der har samme maskine som mig, som så evt. kunne hjælpe med problemet.

    (nps

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    04 Dec 2008
    Geografisk sted
    Sjællands Odde
    Indlæg
    20

    Inger1

    Jeps, det fandt jeg også lige ud af og har sendt dem en mail om oprettelse :o)

    Tak for hjælpen og god jul

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    04 Dec 2008
    Geografisk sted
    Sjællands Odde
    Indlæg
    20

    Så er løsningen fundet :O)

    Hej allesammen

    Så fik jeg løsningen af Vivi fra Viborg.

    Jeg havde fået brugt æ - ø og å i nogle af mine fil navne og det var det maskinen ikke kunne læse, så nu kan jeg få lavet julegaverne færdig til tiden.

    Super dejligt med nogen der ved lidt mere end os nybegyndere

    Så god jul til jer alle, da jeg får travlt nu med mine projekter så det er ikke sikkert jeg når her ind inden jul igen.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •