Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 28

Emner: Fred for mig- nu med gode råd om virus

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Jeg har prøvet, at skærmen på den anden computer blev sort. Jeg slukkede med det samme, fordi jeg ikke ville sidde som en blind person og prøve at finde ud af det. Det var skærmen, der ikke ville virke mere. Så jeg købte en ny fladskærm til den.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  2. #12
    OPR1 Gæst
    Jeg har hentet Microsoft Defender og den scanner på ingen tid.

    Microsoft Update er også et must i min verden

  3. #13
    klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Galleri Se meddelelser
    Jeg har hentet Microsoft Defender og den scanner på ingen tid.

    Microsoft Update er også et must i min verden
    NB til alle: Microsoft Defender er IKKE en erstatning for et antivirusprogram - men et supplement!

    Det var bare det jeg glemte at sige før

  4. #14
    OPR1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af klasus Se meddelelser
    NB til alle: Microsoft Defender er IKKE en erstatning for et antivirusprogram - men et supplement!

    Det var bare det jeg glemte at sige før
    Lige præcis - jeg glemte også at skrive det
    og nøjedes med at tænke det - og tankebobler kan desværre.......og af og til heldigvis ikke ses

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Selvfølgelig kan www.kriminalitet.dk's onlinevirusscanner ikke være en erstatning for et antivirusprogram fra en autoriseret forhandler, men for dem som virkelig er novicer i brug af pc og ikke aner hvad der er reelt er på deres pc, kan det bruges som retningssnor til, om noget er helt galt eller ej. Og så må man jo handle ud fra det.

    Gmail kan hackes som alle andre email's kan, også vores egne private som vi typisk har via vore udbydere, men for studerende der tit arbejder med deres opgaver både på skole, hjemme og hos vennerne, er det en rigtig god ide at gemme sine opgaver på denne måde, fordi man så kan hente dem ligemeget hvor man er. Mange bruger også de små memory-sticks, men de kan let glemmes.

    Dertil kommer, at såvel Antivirus 2008 som 2009 (sidstnævnte blev registreret i juli i år) har været kendt gennem længere tid og Norton har haft bestyttelse mod 2009 versionen siden 25. august i år.

    Det er rigtigt, at Norton er hurtigt ude med programmer mod disse vira, ligesom mange andre firmaer er, men den "antivirus 2009" der kører i øjeblikket, er "muteret" og ændrer sig lidt hele tiden, nogle eksperter mener endda det sker på en bestemt ugedag hver uge, så det er ikke altid de antivirusprogrammer der er på markedet, kan fange den version den kører i nu. Netop derfor er det vigtigt at være meget obs på den, og skynde sig at slukke sin pc, uden at trykke på noget som helst.

    Hvilket igen får mig til at tænke på, hvad der egentlig får folk til at lave disse vira, få dem til at ændre sig lidt hele tiden, så antivirusprogrammerne ikke kan fange dem, bare for at genere andre mennesker og især virksomheder? Disse mennesker må have en syg tankegang. Hvor er juleånden henne?

    Måske vi skulle prøve med disse her:
    (fkl(uæa*222*

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    *221* ved i hvad man allersførst skal prøve på sin computer, når den ikke vil som du vil GENSTARTE DEN *229*
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    *221* ved i hvad man allersførst skal prøve på sin computer, når den ikke vil som du vil GENSTARTE DEN *229*
    hahaha, jeg ser for mig, at du har været helt rastløs en hel dag uden at kunne få afløb for sine tasteivrige fingre, og så fejlede den ikke noget ! ? ! ?

    Hvis det er rigtigt, er det jo kun dejligt !
    *220*

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Sig mig engang kender du mig men den samler på diverese ting, så der skal ryddes op, min computer engel kommer i eftermiddag og gør jule rent...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Den har da bare villet have sig en lille julefridag
    og Julemor

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Kender du mig også Zep *223*men den bærbar kom på over arbejde i stedet for
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •