Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 5 FørsteFørste 12345
Viser resultater 41 til 43 af 43

Emner: To strømper på een rundpind

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Citat Oprindeligt indsendt af Isanna Se meddelelser
    Det du nok mener er, at overgangen fra wire til pind er så tilpas "dårlig" at maskerne ikke kan glide fra wire til pind, ikke?

    Det problem havde jeg også inden jeg skiftede til KnitPicks. Der er overgangen bare så blød, at maskerne nemt glider fra wire til pind.

    Har vist oven i købet et par varmestuestrømper på en gammel plastikovertrukken rundpind, og det irriterede mig også at maskerne hænger i. Det er nok derfor de strømper ikke er blevet færdige, hmmm.
    *224*
    Ja, Isana! Lige netop den dumme overgang, hvor der sommetider er lavet en lille knop/knude på wiren. Den er næsten ikke til at komme over med en stram maske.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  2. #42
    lis ai Gæst
    Ikke for at være vanskelig; Men hvis man strikker med meleret garn og vil ha ens sokker, så bliver man da nødt til at bruge to nøgler.

    Og så lige den om de 5 pinde- jeg strikker lige så tit kun med 4 pinde. Det kommer lidt an på maske antallet(fkl

  3. #43
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Vordingborg - Sydsjælland
    Indlæg
    162
    Jeg har osse prøvet og tilslutter mig det bliver noget hø - som pinden er for kort (80 cm). Så hvor lange pinde skal man mon bruge for det kan lykkes?
    Birdie4760
    nu osse med strikkemaskine

Side 5 af 5 FørsteFørste 12345

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •