Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 21

Emner: Pakkejulekalender til børn

  1. #1
    broderisten Gæst

    Pakkejulekalender til børn

    ja, det måtte under'nyheder' for det tog lang tidat få den færdig. Men nu er den der, færdigtegnet og lige til at gå i gang med, - og skal den være færdig til jul - i år altså - er det nok med at komme i gang snart, for det er vist et stort arbejde jeg har lavet til jer.
    Hvert kvadrat på tegninger er 10 x 10 sting, og jeg har talt dem for jer, der er 120 sting i højden og 400 i bredden = 30 x 100 cm
    Den skal syes på ubleget 8-trådet hørlærred med tre tråde Amagergarn og hele korssting.

    men altså færdig blev den og mønsterfilerne bliver sendt til hundeuld snarest.

    broderisten
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Mosterkoster Gæst
    Hvor er den altså sød, og jeg der slet ikke har tid til at brodere lige nu.
    Bliver jo nok nødt til det alligevel.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Rigtig sød og flot
    og Julemor

  4. #4
    broderisten Gæst

    indkøb

    Citat Oprindeligt indsendt af broderisten Se meddelelser
    ja, det måtte under'nyheder' for det tog lang tidat få den færdig. Men nu er den der, færdigtegnet og lige til at gå i gang med, - og skal den være færdig til jul - i år altså - er det nok med at komme i gang snart, for det er vist et stort arbejde jeg har lavet til jer.
    Hvert kvadrat på tegninger er 10 x 10 sting, og jeg har talt dem for jer, der er 120 sting i højden og 400 i bredden = 30 x 100 cm
    Den skal syes på ubleget 8-trådet hørlærred med tre tråde Amagergarn og hele korssting.

    men altså færdig blev den og mønsterfilerne bliver sendt til hundeuld snarest.

    broderisten

    hvis I laver en pulje, kan jeg købe ind til yderst fordelagtige priser, og det gælder især Amagergarn, men det allerbedste hørlærred som jeg plejer at købe i Viborg, kan jeg sikkert også få til en fornuftig pris. Det er jo altid bedre at købe i meter end i cm.

    broderisten

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Indlæg
    892
    Nørjh, hvor er den flot, Broderisten. Den må jeg bare brodere - til engang når der kommer børnebørn. Rigtig flot arbejde
    Strikke Marie

  6. #6
    strikketøsen Gæst
    Hvor er den altså bare flot.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så har jeg modtaget mønsteret , og siger mange tak på alles vegne, mønsterne kommer først ud i næste uge, er lidt ophængt i denne uge
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #8
    johnna Gæst
    den blev rigtig fin og er sikker på at alle børn kender tog
    den må jeg have broderet inden jul
    er det ikke muligt at sy den på grovere stof?

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2008
    Geografisk sted
    Nord for Varde - 6880
    Indlæg
    136
    Hvor er den bare flot - glæder mig til mønstret kommer - flot at du gider bruge alt det tid på os, hatten af for det
    Norby

    Medlem af Krea-vest

  10. #10
    Nette Gæst
    Jeg broderer ikke selv mere, men derfor kan jeg ikke lade være med lige at gå ind og se, hvad der sker i broderitrådene. :-)

    Den er utrolig flot. En masse dejlige farver, og et tog på julefart er noget, der kan bringe fantasien frem i alle børn. Hvor mon toget skal hen? Hvad mon det bringer med? :-)

    Godt gået.

    Nette

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •