Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: kan ikke åbne fil

  1. #1
    Sypigen Gæst

    kan ikke åbne fil

    Hejsa

    Så har jeg et nyt problem. Jeg har fået overført nogle filer på min pc´er som hedder .ART (broderier) Når jeg vil åbne dem popper der "unrecogniced file extension" op, er det mit broderi program der ikke kan åbne disse, eller skal de omdøbes og i så fald til hvad, eller er de beskyttet? Hjælp.

    mvh Lone*231*

  2. #2
    OPR1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Sypigen Se meddelelser
    Hejsa

    Så har jeg et nyt problem. Jeg har fået overført nogle filer på min pc´er som hedder .ART (broderier) Når jeg vil åbne dem popper der "unrecogniced file extension" op, er det mit broderi program der ikke kan åbne disse, eller skal de omdøbes og i så fald til hvad, eller er de beskyttet? Hjælp.

    mvh Lone*231*
    Det er kunstfiler og du skal have et specielt program for at kunne åbne disse. Prøv at Google efter Programs to Art files.

  3. #3
    klasus Gæst
    Jeg mener at kunne huske, at ART-broderier er Berninafíler - prøv at tjekke deres hjemmeside.

  4. #4
    LisKnudsen Gæst

    Oversigt over briderifiler

    På følgende hjemmeside

    http://embird.com/sw/embird/formats.htm

    er der en oversigt over "alle" typer broderifiler og til hvilket program de tilhøre.

    Det kan godt være der mangler nogen, men her skulle de fleste være repræsenteret.

  5. #5
    assie Gæst

    kan ikke åbne fil

    Hejsa Art er berninas format til broderifiler.. de kan kun åbnes af Berninas programmer... eller hvis du har det indstillet i Embird..

    Hilsen May

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •