Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: Den perfekte værtinde gave...

  1. #1
    Angelmom Gæst

    Den perfekte værtinde gave...

    Jeg var til en dejlig sammenkomst med nogle andre dejlige mødre, her i lørdags, og da jeg er opdraget til at man altså ikke lige kan komme tomme hænder til sådan en hygggelig aften, satte jeg mig ned og undersøgte hvilken type kvinde værtinden var..
    Og da hun er frygtlig romantisk anlagt, lavede jeg følgende ting til hende.. et par længere anderledes fyrfadslamper til hende, som hun kan hænge op over sit spisebord..

    Følgende ting brugte jeg:

    skelettet af en lampeskærm medium størrelse..
    Jeg pillede den frygteligt grimme skærm af, og malede den den hvid, brugte noget metal farve som havde jeg købt en lille bøtte af nede i sadolin ( der er penge at spare ved at købe hobby maling i en farvehandlen frem for panduro hobby)
    Lod den tør.. derefter fandt jeg alle mine romantiske ferkensvands farvede perler frem og noget blødt stål tråd også målte jeg hvor meget ca. ståltråd jeg skulle bruge i cm, til hvert enklte...
    Det jeg vil prøve at sige er, at jeg klippede et pænt stykke ståltråd satte nogle perle på også tog jeg enderne og viklede rundt om den nederste del og den øverste del af skelettet, forsat på samme måde hele vejen rundt, et stykke ståltråd også perler på og fortsat hele vejen rundt så der var kommet en ny skærm på..
    og til sidst lavede jeg fire arme af tyk ståltråd til at holde fyrfads foden og dertil havde jeg fundet i en genbrugsbutik nogle fyrfads holder/fod som jeg så havde klippede stangen af på..
    Derefter havde jeg på sat en krog på i hver ende af lampeskræmen..
    Jeg har taget billeder af det færdig resultat og har været nede med 3-4 film her i dag.. så jeg kan vise jer hvordan den ser ud..
    Hun blev så super glad for den, og havde så her i går aftes sendt mig en sms hvor på at hun skrev at nu havde hun sat de tog lamper op over sit spisebord..

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det lyder spændende, kan slet ikke vente med billedet.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •