Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: Ny julepynt på plads 2008

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515

    Ny julepynt på plads 2008

    Så er julekasserne vist ved at komme frem fra gemmerne Men det er slet ikke dem, det skal handle om i denne tråd...

    Jeg ved jo, at der er kommet mere pynt til rundt omkring i år allerede Vi har ihvertfald set både nisser, hæklede sager osv. som færdigt arbejde. Men nu skal vi se det i anvendelse. Og det behøver ikke være hjemmegjort. Betingelsen er, at det er kommet til i år og har debut i julepyntningen. Netop julepyntningen er nemlig en "disciplin", som ikke altid fremgår. Altså hvor sætter man hvad...

    Jeg vil selv lægge ud med de søde patchworkjuleting, som jeg fik, da vi lavede sådan en bytterunde i sensommeren De er hængt op på lampen over spisebordet i køkkenet.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    05 Jan 2008
    Geografisk sted
    Langå
    Indlæg
    1
    Vi flyttede til et nyt hus forrige sommer (2007), så julen 2007 vil jeg slet ikke tænke på med hensyn til pyntning.
    Men i år tog jeg konsekvensen af de nye omgivelser, og alt blev fundet frem .... Det tog tid, men her blev hyggeligt, så nu har jeg besluttet at pakke alt ned pr. rum - så kan det da kun blive nemmere næste år.
    Og næsten alle opstillinger m.v. er fotograferet - så hvis jeg bare kan finde billederne, vil jeg være godt hjulpet :o)

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •