Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 15 af 15

Emner: En forklaring omkring begrebet "reborndukker".

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    Alså så vidt jeg er orienteret samler alle på et eller andet. Og smag og behag er heldigvis forskelligt.
    Jeg er vild fasineret over måden de bliver lavet på, og har flere gange stået og set hvordan i gør. Det er håndværk og et kæmpe flot stykke arbejde. Jeg kunne bestemt godt tænke mig at prøve kræfter med det engang. Men det må vente.

    Og forøvrigt er det vel ikke være at samle på dukker end på så meget andet, de er ihvertilfælde smukke at kigge på...........................
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  2. #12
    dukkemageren Gæst
    Tusind tak for de pæne ord

    Til Merete Ejlerskov - Ak ja, så kender du også til mange af fordommene.

    Til Lund - Enig, hvis en dukke kan være til trøst i en svær tid, hvorfor så have ondt i måsen over det.

    Til Lene Schønemann - Dejligt at høre fra en samler. Fin samling du har der. Beundrede den fine dåbskjole på en af dine dukker.

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    197
    Hej.
    Tusind tak skal du have.
    Ja, jeg har mange Reborn Dukker.
    Dåbskjolen er strikket, og alt andet er hæklet, jeg har dog også selv hæklet en dåbskjole.
    Har du i øvrigt ikke næsten lige været på Messe i Odense???
    jeg mener det var din stand jeg besøgte.
    Her ser I flere fra min samling.
    Knus fra
    Lene.

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Først af alt vil jeg byde dig velkommen Dukkemageren (50)Jeg har taget modet til mig og kastet et blik på dine dukker. Det er knaldhamrende flot håndværk! Og jeg kunne ikke drømme om at se skævt til dig pga din interesse.

    Men jeg skylder dig egentlig også at fortælle, at når jeg ser de dukker, så tritter mine sanser imod - ganske uden at tænke på døde babyer eller terapeutisk brug af dem. De er simpelthen for "levende" at se på for mig og er ikke dukker i mine øjne. Svært at forklare, fordi det er intuitivt, men jeg ville gerne gøre et forsøg alligevel
    og Julemor

  5. #15
    dukkemageren Gæst
    Til Lene - Jo, jeg har lige været på messe i Odense og i Remisen i København.

    Til Zep - Tak for rosen. Ja, nogle gange er det jo følelserne der bestemmer, hvad man syntes om... Og følelserne er vi som bekendt ikke rigtig herre over. Men jeg kender mindst EN, som i starten syntes de var for livagtige, men som nu laver dem selv i stor stil - lidt tankevækkende syntes jeg - nogle skal nok bare vænne sig til dem og begynder så at se noget godt i dem.

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •