Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 16 af 16

Emner: Hvordan ser din(e) juledekorationer ud?

  1. #11
    Rysse Gæst
    Som lovet kommer der nogle billeder af dekorationer vi havde lavet til vores julemarked. Vi lavde 100 dekorationer og fik solgt 85, så det må siges at være godt.

    Men nu kan I jo se om det falder i Jeres smag. Beklager at billederne ikke kan blive ret meget større. Den ville ikke acceptere størrelsen.

    Bil dekoration [iPhone].JPG Sørens dekoration [iPhone].JPG Julemarked bord højre [iPhone].JPG


    Bord fra sutsko [iPhone].JPG Bord venstre [iPhone].JPG Bord midt + højre [iPhone].JPG

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg kan ikke få taget ordentlige billeder I må nøjes med disse af den julekurv (tøroasis), jeg har lavet til en fødselar på lørdag istedet for en blomst...
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  3. #13
    Birgitma Gæst
    Så fik jeg også lavet dekorationer 2 stk, jeg fandt 2 ens urtepotter for nogle år siden som jeg bare ikke kunne stå for, så de bliver brugt hvert år til dekorationer, på søndag laver jeg dekorationer sammen med børnene.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502
    her er min juledekoration det er jo sparetider derfor småt, det er et halvt lagkagelys der er brugt og en lille træskål med erikamos
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    Hvordan ser din(e) juledekorationer ud?

    en af mine udendørsdekorationer

    jeg har lagt nogle små grangrene i bunden et par kugler og 2 kogler med sølv og rød glimmer

    lanterne1.jpg

    lanterne2.jpg
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Hvor er der mange gode idéer her i tråden efterhånden - lige til at komme i julehumør af *251*

    Se nu har jeg lagt sidste hånd på årets juletræsdeko. Det er den første lavet på denne måde og der er noget at lære endnu... Jeg er ikke tilfreds. Men når der kommer lidt mere pynt ved spejlet, så springer det mig vel ikke helt så meget i øjnene længere *244*
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •