Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 29

Emner: hej vil lige vise mine trolde

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    23 Oct 2008
    Geografisk sted
    Vojens
    Indlæg
    16

    hej vil lige vise mine trolde

    hej vil lige vise mine trolde par, pat olga og anton, har selv lavet dem med lidt hjælp, da jeg er lammet i min højre arm, har min mand hjulpet med ståltråd og at give strømmer på så jeg kunne sy dem og skabe dem kh sanne

    trolde til web.jpg

    anton web.jpg

    pat olga web.jpg

  2. #2
    ingeborg Gæst
    Hvor er de dejlige

  3. #3
    Rysse Gæst
    Sikke nogle skønne trolde.

  4. #4
    olde66 Gæst
    Hvor er de dejlige de to trolde.

    flot

  5. #5
    Birgitma Gæst
    Hvor er de bare flotte.

  6. #6
    jannie Gæst
    hvor er de flotte
    Jeg har også lavet sådan et troldepar sjovt så forskellige de bliver

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    28 Jul 2007
    Geografisk sted
    4230 Skælskør
    Indlæg
    146
    Hvor er de bare flotte og ser rigtig sjove ud ...
    Fortsat god dag...
    Hilsen Lene.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    23 Oct 2008
    Geografisk sted
    Vojens
    Indlæg
    16

    hej igen

    Hej igen tusinde tak for jeres søde kommentar, er faktisk rigtig stolt af dem, er normalt super kritisk for det jeg laver, men taget i betrakning af, at de er lavet og skabt med en venstre arm og at jeg var ved, at opgive allerede første dag, så syntes jeg de er blevet søde, jeg skal nu igang med at lave en heks, når jeg er færdig med, at få opsat min nye væv op, nøj det er godt nok også tålmodighedsarbejde, godt at den kun er 50 cm i kammen, tør ikke tænke på hvis den var 160 cm griner højt, så tror jeg godt nok, at den var blevet smidt ud, har et vædmål i dag om, at jeg skulle være påbegyndt vævning inden aften ellers har jeg tabt med min svigermor og det er min ære for nær, at hun skal vinde, mangel at få sat 30 trender i kammen og gennem søllerne og bomme dem på den bageste bum, så mon ikke jeg når det smiler sødt. Jeg har aldrig prøvet, at opsætte en væv og havde intet forstand på det sidste søndag, da jeg fik den og gud hvor manglede der mange ting til den, godt at min mand er god til træarbejde ellers var vi ikke nået så langt. nok om dette det var jo ikke vævning med strømpesyning undskyld smiler sødt

    kh sanne

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vildt dejligt at se du kan få lavet noget med 1 arm

    Du skriver din mand er træmand, må vi ikke se hvad han så går og laver når han ikke hjælper dig
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #10
    mor4 Gæst
    super skønne trolde du har lavet - og så kun med en arm. Laver selv strømpenisser/trolde så hatten af for dig

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •