Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 13

Emner: Hvordan holde styr på baggrundsark/scrap til 3D-kort!

  1. #1
    strikketøsen Gæst

    Cool Hvordan holde styr på baggrundsark/scrap til 3D-kort!



    Selvom nogen måske vil mene, at jeg er "blevet skør", så har jeg haft det sjovt og leget .....

    Når man skal lave kort og sidde og finde en flot baggrund, så er det altså nemmere lige at kigge op på væggen og se, om der mon ikke skulle være det helt rigtige!

    Og mine vægge var så kedelige - og nu hvor jeg lige har siddet og set programmet om Kaffe Fassett (venligst tilsendt mig af Gammelmor - tusind tak for dét!), så kan jeg kun give ham ret:

    Farver varmer og opliver både i
    strik, broderi, hækling,
    patchwork og
    scrapbookingark!


    Bare se her:


  2. #2
    lenes3d Gæst

    godmorgen.

    Ja så er det da til at overskue og man kan da sige du har det lige ved hånden..

    Knus lene

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Nej hvor flot. Det er da en rigtig god ide.
    Knus Rita

  4. #4
    Birgitma Gæst
    Det er da en god ide, jeg tror ikke du er blevet skør, men jeg ved at havde jeg sat mine ark op på vores væg her hjemme ville min mand spørge om jeg var " blevet skør "

  5. #5
    huginnbrogaard Gæst
    hihi jeg tror sku også at min kæreste ville være sikker på at jeg var belvet skør

  6. #6
    strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Birgitma Se meddelelser
    Det er da en god ide, jeg tror ikke du er blevet skør, men jeg ved at havde jeg sat mine ark op på vores væg her hjemme ville min mand spørge om jeg var " blevet skør "
    Ups - jeg tror faktisk også, at jeg må have haft min eksmand i tankerne, da jeg tænkte på det med at "være blevet skør"....

    Faktisk er jeg ikke sikker på, at der er andre mænd - altså bortset fra Kaffe Fasset - som ville forstå det her.

    Og de veninder jeg har haft på besøg, har alle sammen syntes, at det var flot!

    Nu kan jeg bare tage motivet i hånden og gå hen langs arkene og lige holde det op hér og dér, uden at skulle sidde og "rode rundt i bunkerne" - for foruden disse ark, er der jo også al den ensfarvede karton, både playcut, majestic og rillet karton.

    Forresten: rillet karton fås altså ikke ret mange steder, men hvis I skulle mangle det, så fandt jeg det hos: www.hobbyshoppen.dk. Fald endelig ikke for fristelsen til at købe det hos idéhobby (de er lidt billigere) - men da jeg gjorde det, kunne de først kun skaffe rillet karton i nogle helt andre farver og kort efter blev det til, at de slet ikke kunne skaffe rillet karton. Men jeg har set, at de stadig reklamerer med det.

    Hvis I har jeres eget hobbyrum/værksted el. lign. er det en god ting, at pynte væggene med disse papirer. Ellers ville det jo f.eks. bare være ensartet tapet - det her er jo mere spændende, ik?

    Nogen af jer burde have advaret mig om, hvad jeg indlod mig på med dette kortmageri ....! Jeg tror nemlig stadig, at jeg har "feber" ....

    PS: Arkene er sat op med "elefantsnot.." - også kaldet "blue tac" - jeg kendte det fra min tid i England og nu har jeg endelig fået god brug for det!
    Sidst redigeret af strikketøsen : 14-11-2008 kl. 20:01 Årsag: Tilføjelse af PS ...

  7. #7
    tulle1979 Gæst
    Ja såen kan man også gøre det..

    Er ret sikker på at vis jeg satte mine ark op på den måde ville både kæresten og ungerne synes at jeg var blevet skør

  8. #8
    strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af tulle1979 Se meddelelser
    Ja såen kan man også gøre det..

    Er ret sikker på at vis jeg satte mine ark op på den måde ville både kæresten og ungerne synes at jeg var blevet skør

    Der er kun mig hér - og jeg synes heldigvis ikke, at jeg er blevet skør ... i hvert fald ikke med det her!

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    03 Dec 2008
    Geografisk sted
    9210 Aalborg
    Indlæg
    169

    Hvordan holde styr på sytråd!

    Det er en rigtig god ide.

    Jeg havde en masse perler, som var anbragt i lukkede medicinglas. Dem fik jeg anbragt i nogle Raacho kasser inddelt i 32 rum. Nu har jeg meget større overblik over hvad jeg har.

    Mon der findes noget tilsvarende til opbevaring af sytråd?
    V.h. Betteklaus 9210

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Det var da en sjov ide, Strikketøsen! Og det pynter på væggen!
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •