Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Jern mærker a la "en sif og gry"

  1. #1
    annabell Gæst

    Jern mærker a la "en sif og gry"

    Hjælpp jeg søger et sted hvor man kan få lavet små metalmærker med ens logo....lidt a la sif og gry s
    er der nogen der ved hvor man ka få lavet sådanne?
    mvh annabell

  2. #2
    Elsebeth Gæst
    Hmmm...Metalmærker?


    -Kan du ikke pøve at lægge et billede ind af et. Er ikke lige helt med på hvad det er..

  3. #3
    OPR1 Gæst
    Jeg tror annabell mener En Gry & Sif og det er små metalmærker til at sætte på ens eget design.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #4
    annabell Gæst

    Okay

    Jep helt nøjagtigt...men det er læder kan jeg da se nu...hmm....på dit billede så mysteriet løst...tak galleri. Men det kunne da være fedt at få det lavet i aluminium altså præget men hvor ? hvor? kan man det ???

  5. #5
    Elsebeth Gæst
    Aaah ...


    NU er jeg med på hvad det er

    - Ved ikke lige hvor man får dem lavet, men hvad med at forsøge selv med noget metalfolie, en tynd prægeting ( f.eks spidsen af en stor stoppenål, den er buetspids) og så forsigtigt trykke det ned i ?

    På den måde ville det da blive endnu mere Unika/personligt og sælge/forære sine ting til andre ;O)

  6. #6
    Mai Britt Gæst
    det kan være steffen kender nogen???

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    På byggecentret kan man købe et sæt med bogstaver og tal til at banke i metalplader - men hvor du kan få lavet selve pladerne så de har glatte kanter, ved jeg ikke.

  8. #8
    Simon Madsen Gæst
    Du kan evt. spørge en skiltemager om han kender nogen der kan.
    Der er jo forskellige slags skiltemagere. Dem jeg tænker på er de der laver navneskilte til døren ol.

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    04 Sep 2007
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    35
    Dét her bliver spændende at følge. Har nemlig også nogle idéer med den slags "skilte", men aner ikke, hvem og hvordan.

    Hanne
    Medlem af
    Dialog er vejen frem..

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •