Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 50

Emner: Varmestuestrikkerstrømpeslange

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Og så må vi bruge masser af tungtgarn . Men nu skal jeg lige være med. Den rokkedille der løber nu mht strømpeslangen, den slutter på lørdag. ik`?

    Mens den fremtidige rekord, gælder alt varmestuestrik - fordi rekorden sættes i antal kilo, hvilket betyder alle kan være med. ik`?

    Det er ihvertfald en god ide, da mange i hele verden går op i disse rekorder - så vi herigennem kan give inspiration til noget nyttigt. Tæl mig med!

    Spelsauen

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Rokkedillen er kun en forsmag.. og fordi det er mægtigt sundt at "lege" og vi har så noget sammen..

    Den rekord vi håber på at kunne få op og stå, skal være i kilo, så alt strik kan bruges... vi tæller det op når det er vejet, og vi skal også have et sted at lægge det ud, men mon ikke vi kan få en fodboldsbane et sted til det.

    Og du har fuldstændig ret i , det kunne måske i andre lande få de der har overskud til at tænke på hjemløse og krisecenter på en anden måde. et sted skal jo være det første og hvorfor ikke Danmark og rokken.dk.
    Sikke en masse rekorder til et godt formål vi kan starte, for der er garanteret nogen der vil prøve på at slå os...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jes vi må lave en camp Rokken et sted hvor de har plads til os, måske Vejle igen...

    Men den her Varmestuestrikkerstrømpeslange den voksede og voksede og voksede 106 par sokker 212 enkel sokker blev det til, og de blev sat sammen med sikkerhedsnåle der var doneret at Terapi Hobby.. føj for et arbejde..

    Følg nu med på de næste indlæg hvad der skete
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    og den voksede og voksede helt ud på parkeringspladsen
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    gad vide hvornår de bliver færdig med den...
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Hva'så havde Ole ikke en meterstok, så det imponerende slangedyr blev målt?
    og Julemor

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Zep hold mund vi glemte det
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    det anede mig
    og Julemor

  9. #29
    strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Zep hold mund - vi glemte det
    Åhhhhh - jeg synes, det er herligt, sådan som rokkemedlemmerne altid formår lige at spørge til netop det, der "er glemt" eller "undladt", som her. Eller hvis nogen har brugt en masse penge på garn, håndarbejdsbøger etc. - så skal der nok være en medrokker, der spørger, hvad etc. så var for noget!

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    25 Mar 2008
    Geografisk sted
    8300 Odder
    Indlæg
    11
    Hejsa.. I må godt nok undskylde, men jeg fatter ikke en meter, i første indlæg til den her "strømpeslange" skriver i at vi skal mødes med vores sokker i Århus d.27/10, men der er allerede billeder derfra, som om det er overstået... nogen der orker at skære det ud i pap så selv jeg kan forstå??

    Strikkeglade hilsner Vibeke

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •