Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 50

Emner: Varmestuestrikkerstrømpeslange

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja, det er også derfor jeg har tænkt vi skulle prøve, for vores går da til noget bagefter... gad vide om de bare opbevare sådan en rulle, eller den ryger på lossepladsen bagefter..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    02 Jan 2007
    Geografisk sted
    Åbyen v/ 9850 Hirtshals
    Indlæg
    94
    Det er da garnspild, så det gør noget, tænk på alt det strik vi kunne lave.

    Man trævler det jo nok ikke op, hvis man har strikket på noget i så lang tid.

  3. #13
    jytte molin Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Vi forsøger senere at lave et forsøg på at komme i den bog...
    men så skal det nok være 1000 par sokker, er der nogen der ved noget om der er lavet sådan et forsøg ????
    Vores forsøg skulle evt. være hvor mange kilo vi kunne lave til de hjemløse på ½ år ...
    hvis vi skal lave sådant et forsøg på at komme i den bog og strikke 1000 par

    sokker , så vil det jo sige at du skal opbevare dem alle indtil der er 1000 par,

    for at fotograferer dem, og så kommer der ingen ud til varmestuerne i al den

    tid, og vi er ca. 50 varmestuestrikkere det vil så igen sige ca. 20 par sokker skal hver strikke

  4. #14
    krumme Gæst
    Kunne man ikke lave en slags tilmelding, så os, der almindeligvis ikke strikker strømper( men godt kan ) kunne melde sig til rekordforsøget.
    Så er det ikke varmestuestrikkerne, der skal trække hele læsset og der kommer masser af strømper til de hjemløse.
    Hvis nu hovedparten af medlemmerne gad være med, kom vi jo hurtigt op på 1000 par sokker......

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi skal ligge en ansøgning ind, og der skal stå 100% hvordan det skal foregå, foreløbig har vi en "konto" derinde, også skal resten op og køre.

    Men det bliver noget der går til varmestuestrik kasserne der skal med i forsøget...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    Varmestuestrikkerstrømpeslange

    vi skal nok til den tid lave et indlæg til forsiden f.eks - Vær med i et rekordforsøg om varmestuestrikkerstrømperslange
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

  7. #17
    Tina Gæst
    *vi er ca. 50 varmestuestrikkere det vil så igen sige ca. 20 par sokker skal hver strikke *

    Ja Jytte så må du strikke 40 par, for jeg kan ikke strikke strømper

    Sidst redigeret af Tina : 20-10-2007 kl. 20:52 Årsag: Fejl 40 ......

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Næ nej det skal ikke kun være sokker, det skal være kilo varmestrik, så alle der er varmestuestrikker kan være med vi kan jo bruge alt nu hvor vi også har krisecenterne med..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #19
    Tina Gæst
    Det syntes jeg lyder som en god ide´.
    Det ville da være lidt ærgerligt, hvis det kun var strømper - da det ville udelukke nogle fra at deltage inkl. mig selv

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Citat Oprindeligt indsendt af jytte molin Se meddelelser
    hvis vi skal lave sådant et forsøg på at komme i den bog og strikke 1000 par

    sokker , så vil det jo sige at du skal opbevare dem alle indtil der er 1000 par,

    for at fotograferer dem, og så kommer der ingen ud til varmestuerne i al den

    tid, og vi er ca. 50 varmestuestrikkere det vil så igen sige ca. 20 par sokker skal hver strikke
    Lige netop skal det planlægges meget meget grundigt, så der sker ikke noget det første år.
    1. Ansøge om vi kan få det med , det kan tage op til ½ år at få svar, hvis man ikke betaler for det.
    2. Det skal foregå sådan, at det alt sammen kan blive udleveret lige efter forsøget er over, det vil sige vi skal have det igang omkring febuar og færdigt til august så det er klar til den vinter der kommer efter.
    3. Alle der vil med skal registreser
    4. Vi skal være sikker på vi har garn nok, så der ikke bliver huller.
    5. Vi skal have et sted vi kan opbevar garnet og ikke mindst det strikkede..
    6. Penge til at sende det frem til porto

    OG OG OG meget mere, men det er bare det jeg lige kom på..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •