Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 5 12345 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 50

Emner: Varmestuestrikkerstrømpeslange

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Varmestuestrikkerstrømpeslange

    Varmestuestrikkerstrømpeslange sådan en må vi prøve at lave til træffet ved terapi-hobby den 27-10 i Århus.
    Så hvis i har strømper liggende til varmestue kasserne, så send dem til mig, så vi kan få slange så lang som muligt den 27-10.
    Dem der selv kommer, medbringer dem bare selv...
    Og dem der kommer til Varmestuestrikkesnakkedrikkekaffeogspisekagekomsam hos Jenny, tager dem bare med der...

    Jeg vil forsøge at lave noget PR om det.

    Prøv at skrive Varmestuestrikkesnakkedrikkekaffeogspisekagekomsam på Googel
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Fanø - 6720
    Indlæg
    304
    Lyder spændende
    Jeg pakker svigermors og mine varmestuestrikkestrømper en af de næste dage og sender dem til dig Hundeuld.....

    Hilsen Kastanje

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    10 Oct 2006
    Geografisk sted
    Næstved
    Indlæg
    44
    Det lyder godt, kastanje
    Masser af varme rokkekram
    Jenny

    Støt projekt "Varmestuen" - strik sokker, huer, halstørklæder og fingerløse handsker

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu er den lille slange blevet lavet, der var 48 par til den, og den glæder sig til at blive større på næste lørdag skulle jeg hilse og sige
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Sidst redigeret af hundeuld : 18-03-2013 kl. 10:37
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi forsøger senere at lave et forsøg på at komme i den bog...
    men så skal det nok være 1000 par sokker, er der nogen der ved noget om der er lavet sådan et forsøg ????
    Vores forsøg skulle evt. være hvor mange kilo vi kunne lave til de hjemløse på ½ år ...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    strikketøsen Gæst
    Jeg har lige siddet og søgt længe på Guiness Book of Records' hjemmeside. Der er slet ingen "matches" med ord som 'handcrafts', 'knitting', 'knit-a-longs', ej heller med 'crochet' (hækling) , som lige var de nærmeste ord, jeg kunne komme i tanker om at søge på.

    Som jeg lige kunne forstå på de forskellige recorder, så ser det umiddelbart ud, som om der aldrig er forsøgt at lave strikkerekorder af nogen art - men jeg nægter næsten at tro det ....???
    Sidst redigeret af hundeuld : 07-05-2010 kl. 09:46

  7. #7
    strikketøsen Gæst
    Meeen jeg har da lige fundet et par "sjove" rekorder alligevel vedrørende strikning - som følger her:

    http://www.fyens.dk/article/263018
    http://moss-avis.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061110/NYHET/111100028/1044/ABON

    Nu håber jeg så de "virker", så I kan se dem. - Det ser ud som om Rokken har frit salg - det kunne da være rigtig sjovt at være de første, så andre følger efter. Det giver vel også øget interesse for strikning

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Der er også nogen der har dækket en fodboldsbane med strik, men hvorfor skulle man det, når man kan lave noget der kan bruges til noget godt i stedet for ...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #9
    strikketøsen Gæst
    Lige præcis - det er skørt at bruge strik til "bare at dække fodboldbaner" og jeg blev næsten trist over, at den gæve knægt, der selvfølgelig bare ville lave en rekord i fingerstrik, modtog store mængder garn til formålet - vel at mærke garn, som kunne være gået til varmestuestrik i stedet.

    Men sådan må man selvfølgelig ikke tænke .....

    Man kan selvfølgelig håbe, at garnet bagefter er blevet brugt til et godt formål, men ...... Og ligeså med et flere kilometer langt halstørklæde !

  10. #10
    Tina Gæst
    Det var også hvad jeg tænkte . Spild af garn, når det kunne have varmet 100 af hoveder, fingre og tæer

Side 1 af 5 12345 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •