Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 43

Emner: mutti - knipling 9/2 2007

  1. #31
    mutti Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Ladysmor Se meddelelser
    Hvor ser det godt ud, jeg knipler også, er ved at have en juleklokke færdig, mangler kun bjælden
    Den håber jeg vi går et billede af Ladymor

  2. #32
    mutti Gæst
    Så er jeg færdig med at kniple 20 m sølvblonde igen. Ja jeg gjorde det for et år siden, og nu har jeg så gjort det igen. Og det er lidt underligt, for jeg kommer til at holde mere og mere af den blonde. Jeg troede jo det ville blive mere og mere kedeligt, men sådan er det ikke gået.

    Her kommer et par billeder fra denne gang. Jeg startede den 28/11 2008 på den og blev færdig den 8/1 2009. Jeg har nu kniplet 55 m sølvblonde i alt.

    Nu skal jeg i gang med at kniple en blonde til et lommetørklæde til mit barnebarn.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #33
    Viktoria Gæst
    hvor er det smukt det du knipler.

    Hvor længe har du kniplet?

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Mutti mutti du overgår dig selv og elegant..skal den bruges til en kjole eller en dug eller ???
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #35
    mutti Gæst
    Hej.

    Så har jeg siddet lidt ved mit kniplebræt igen. Jeg er blevet færdig med en blonde til et lommetørklæde, så nu skal det bare monteres, men det er jo ikke noget der tager lige så meget tid som at kniple blonden. Og ja jeg er startet på en blonde mere. Fnuggis piger skal jo have lommetørklæder når de skal konfirmeres, og godt nok er der lidt tid til endnu, men jeg kan bedst lide at være i god tid
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #36
    mutti Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Viktoria Se meddelelser
    hvor er det smukt det du knipler.

    Hvor længe har du kniplet?
    Jeg har kniplet i næsten 10 år. Begyndte i efteråret 1999, så jeg lavde lidt sjov med, at jeg havde kniplet fra det forrige århundrede, da vi kom til år 2000, men det var nu kun nogle måneder jeg havde kniplet på det tidspunkt.

  7. #37
    Viktoria Gæst
    det er så smukt det du knipler - den blonde du har kniplet kan man aldrig blive træt af at kniple, som du selv skriver, det er nogle teknikker jeg også kan lide at kniple, jeg kan bare ikke finde ud af kanten.
    DEN kant driller mig.
    Den tradition med at dine piger må tage en ting hvert år fra juletræet synes jeg er SUPER - jeg ville elske det, hvis vi havde den tradition i min familie (50)

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvad har du på kniplebrædtet nu Mutti
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #39
    mutti Gæst
    Jeg har en blonde i tønderknipling til et lommetørklæde. Det er sådan en der tager rigtig mange timer. Men det gør jo ikke noget, jeg kan lide det, og skal ikke være færdig til en bestemt tid. Jeg har prøvet at tage et billede, men ved ikke om man kan fornemme noget, jeg tror mest det er mønsteret man kan se igennem. Den er kniplet med en tråd 120. Ja man kan ikke se meget af selve kniplingen, men lidt kan man måske fornemme.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    • Filtype: jpg 1.jpg (37,4 Kb, 23 visninger)

  10. #40
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Mutti hvordan hulen styre du alle de nåle ? Har du en bestemt system.... det er da bare for vildt det der
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •