Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 43

Emner: mutti - knipling 9/2 2007

  1. #21
    mutti Gæst
    Jeg er ikke så flittig en gæst for tiden, for jeg bruger jo al den tid jeg kan komme til med at sidde ved mit kniplebræt. Og der er jo også andre ting der lige skal klares, men jeg er lige ved at være halvvejs.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    • Filtype: jpg 13.jpg (48,0 Kb, 34 visninger)

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7000 Fredericia
    Indlæg
    872
    Nej hvor er det flot. Min svigermor kniplede meget, og min mor gjorde også lidt. Jeg har min mors knipleting/brædt, men jeg har hele tiden sagt, at det skulle jeg ALDRIG lære. Men når jeg ser dine engle, så kunne det jo være, jeg skulle overveje det en ekstra gang. Det er bare SÅ FLOT.
    Knus Rita

  3. #23
    mutti Gæst
    Det er snart længe siden jeg sådan har fulgt med her på Rokken.
    Men det skyldes at jeg har kniplet meget af tiden. Men nu er jeg færdig med mine 20 m knipling og den er afleveret, en rar fornemmelse
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #24
    mutti Gæst
    Jeg har kniplet med DMC Art.283 der er brugt 39 spoler

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Hold da helt mund et stort arbejde! Det er en smuk blonde
    og Julemor

  6. #26
    mutti Gæst
    Selv om jeg ikke er meget for at indrømme det, så nærmer tiden sig hvor det er jul igen. Ja det er ikke det at det er jul, men jeg synes det er lidt tidligt at gå i gang med juleforberedelserne. Men mine piger får altid en kniplet ting fra juletræet 2. juledag. Og det er jo mig selv der har indført den tradition. Vores juletræ er pyntet med kniplede juleting for en stor del, og som sagt får de en ting hvert år, og når der forsvinder noget, så må der også nye ting til. Så her er et par ting som er nye, når de kommer hjem i år.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #27
    Cathrine Gæst
    Hold da op hvor er det bare nogle flotte ting du laver... er helt vild med den dine engle

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det er en meget smuk tradition Og flot pynt, du har lavet til i år
    og Julemor

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Sikke dog en dejlig tradition og de juletræsfugurer vil altid være noget der betyder noget for dine døtre.
    Kig gerne forbi min blog

  10. #30
    Ladysmor Gæst
    Hvor ser det godt ud, jeg knipler også, er ved at have en juleklokke færdig, mangler kun bjælden

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •