Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 5 FørsteFørste 12345
Viser resultater 41 til 43 af 43

Emner: mutti - knipling 9/2 2007

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2007
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    197
    Det kribler altså lige lidt ekstra i mine fingre for at komme i gang når jeg ser dine fine arbejder
    Og det er da en super idé med julepynten - jeg har lidt besvær med at finde på hvad jeg skal bruge kniplede ting til, men jeg snupper lige din idé ;-) Så mangler jeg bare at lære at kniple :-)
    Knus Anita aka Puskram
    Mine interesser: perlesyning, broderi, strik, maleri og også snart knipling! Se min hjemmeside for mere.

  2. #42
    mutti Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Puskram Se meddelelser
    Det kribler altså lige lidt ekstra i mine fingre for at komme i gang når jeg ser dine fine arbejder
    Og det er da en super idé med julepynten - jeg har lidt besvær med at finde på hvad jeg skal bruge kniplede ting til, men jeg snupper lige din idé ;-) Så mangler jeg bare at lære at kniple :-)
    Det er bare helt fint.
    Og Puskram, jeg kan godt lide dem der sætter sig nogle mål, det skal du nok få lært og blive glad for. Jeg føler sådan en ro når jeg sidder med det.
    Det eneste der kan drille mig er min ryg når jeg sidder for længe. Øv men så må jeg lave noget andet ind i mellem. Men det har jeg nu heller ikke problemer med.

  3. #43
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2007
    Geografisk sted
    Aalborg
    Indlæg
    197
    Jeg er også sikker på at jeg nok skal nyde det Og så vil jeg sende en masse varme tanker til min Bedstemor, da det er hende jeg har arvet knipletingene efter :-) Min mor opbevarer tingene indtil videre, da jeg ikke lige synes jeg har plads nu, så jeg håber meget snart at flytte i et hus hvor der er plads til et hobbyværelse til mig
    Og det med at sidde længe kender jeg fra perlesyningen, så jeg skal nok huske at få rørt mig lidt en gang imellem
    Knus Anita aka Puskram
    Mine interesser: perlesyning, broderi, strik, maleri og også snart knipling! Se min hjemmeside for mere.

Side 5 af 5 FørsteFørste 12345

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •