Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Fint besøg

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389

    Fint besøg

    Her for lidt siden skulle jeg ud og hente træ til brændeovnen og da jeg kom ud i baggangen var jeg nærmest ved at vælte over en kæmpe kasse der stod derude det var sørme posten der havde være forbi med post fra drillenissen.

    Kunne næsten ikke vente med at se hvad der var i kassen og heller ikke min søn da vi fik den åbnet var der en masse julepynt så vi rigtig kan få pyntet op til jul og så vi ikke skal starte helt fra bunden med at samle julepynt.

    Sikke en dejlig overraskelse det varmede bare rigtig meget at der er blevet tænkt på os glæder mig helt til det bliver den 1. søndag i advent (vores tradition at det er den dag man pynter op)
    Kig gerne forbi min blog

  2. #2
    Rysse Gæst
    Najjjj, hvor lækkert. Sikken en sød drillenisse.

  3. #3
    OPR1 Gæst
    Rokkens sødeste drillenisse har nok ryddet op i sit julepynt og har villet glæde både dig og din lille søn.

  4. #4
    Birgitma Gæst
    Det er nu dejligt men sådan en

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.847
    Det var dog en sød drillenisse.
    I min familie gemmer vi vores julepynt fra år til år. Min mor har julepynt fra dengang min søster og jeg var helt små. Ja, vi har også en gammel mølædt nisse, som har været min fars. Min farmor sagde altid, at den skal lille Lene altid have på sit juletræ.

    Nogle gange er det så slidt, at vi må reparere det med tape, for at det kan bruges. Da vi for nogle år siden havde en mindre ildebrand i vores juletræ (det var en af de første dage i januar), var det kun noget af papirpynten, der gik til. Men vi lavede bare nogle nye hjerter og kræmmerhuse af papir.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Dillenissen er ved at komme lidt op i omdrejninger kan jeg se, rigtig herligt.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2008
    Geografisk sted
    Nord for Varde - 6880
    Indlæg
    136
    Nej hvor dejligt - Tillykke med besøget - Må vi ikke se et billede??
    Norby

    Medlem af Krea-vest

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Jeg skal nok lige få taget billeder det bliver bare ikke lige i dag.
    Kig gerne forbi min blog

  9. #9
    hefi Gæst
    Hvor lyder det bare dejligt - glæder mig på jerees vegne

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Det var dog en sød drillenisse.

    Nogle gange er det så slidt, at vi må reparere det med tape, for at det kan bruges. Da vi for nogle år siden havde en mindre ildebrand i vores juletræ (det var en af de første dage i januar), var det kun noget af papirpynten, der gik til. Men vi lavede bare nogle nye hjerter og kræmmerhuse af papir.
    Så kom jeg pludselig til at tænke på, for 10-15 år siden vi mus i vores julepynt, der blev opbevaret på loftet.

    Musene ELSKER vore halmkranse (lavet at vores børn), ris-engle og vores juletræs-tæppe, der var lavet af sækkelærres.

    Så der blev grundigt oprydning
    supersine669

    carpe diem

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •