Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: hunde madress..

  1. #1
    Angelmom Gæst

    hunde madress..

    mit lille møj forkældet gadekryds og jeg kan kun berette og si´go for at han er møj hammerne snot forkældet af kærlighed...

    Han kan enorm godt lide at putte og hygge sig, så her for et lille årstid siden havde jeg lånt nogle dyner af min far og havde lagt dem pænt sammen og lagt et lille tæppe over, fluks så lagde min møj forkældet gadekryds sig der, og han skulle så lige mosle løs for at kunne sove ordentligt der..
    SÅ da min far så ville have sine to dyner retur, blev min lømmel noget ked af det, så jeg måtte se mig omkring efter en evt. hunde madress,og sendte så lige det hvide ud af øjene da jeg så pris klassen på dem..
    Jeg faldt så over et dame blad en dag jeg var til lægen, og fik så lavet følgende madress til min møj forkældet lømmel...

    tage en skumgummi madress og sav den over til to lige store stykker, og sy så to kludetæpper sammen omkring den lave evt. en lynlås eller tryk knapper i siden så du kan tage tæpperne af og vaske dem..
    Mit lømmel har godkendt sin seng og den har fundet sin faste plads inde på min søns værelse...

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Og så lægger du ikke et billed ind af den møg forkælet dejlige vovse, så vi kan se den nye seng...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Angelmom Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Og så lægger du ikke et billed ind af den møg forkælet dejlige vovse, så vi kan se den nye seng...

    jo jo skal bare lige have taget et billede af ham.. den der møj forkældet lømmel..
    som hoppede op i min seng her i morges og snuppet min dyne og mente osse lige han skulle ligge i arm og morgen nusses..
    Han er møj forkældet..

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •