Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Strikketøsens sidste nye 3D kort ....!

  1. #1
    strikketøsen Gæst

    Smiler Strikketøsens sidste nye 3D kort ....!

    igen allerede ...

    Jeg kunne ikke sidde stille og strikke - og til sidst gav jeg efter og lavede nogle flere kort. I morgen kommer minniesmor heldigvis, så der skal der " igennem".

    Kortene er alle lavet i dag ....æææh i går(!), men motiverne var skåret ud på forhånd.

    Det første kort 002.jpg er et par hunde & en kat, der "hjælper" med vasketøjet - 3D i 4 lag. Der er embossed nogle små blomster på de hvide "spidser" - kan ikke lige huske, om det kan ses på billedet.

    Det næste kort 007.jpg er en favnfuld hunde og katte. Der er lavet 4 lag. De har efterladt en masse poteaftryk på "gulvet" .... takket være Birgitma, som har sendt mig nogle potestrimler.
    Det er bare et t motiv, som jeg har flere af. Simpelthen for at prøve at lave samme motiv med forskellige baggrunde.

    Det næste Nye kort 009.jpg er så ovre i sommerfuglesektionen. Et meget flot motiv i 3 lag. Hele fokus har jeg lagt på motivet med indramning og perler som pynt i blomsterne. Det var ikke nødvendigt med yderligere på kortet.

    Det sidste Nye kort 008.jpg kort bringer os over i katte- og garnsektionen! En dejlig siameser leger med garnet midt i blomsterbedet. Det var her absolut nødvendigt at skære en kedelig hvid baggrund helt væk. Der er hele 5 lag. Herefter behøvedet katten blot en "bund" i en anden lilla nuance, en indramning af blomsterranker og et par sommerfugle.

    Nu håber jeg bare, at I ikke er blevet trætte af at se mine kort-udfoldelser ....

    Hvis ikke, vil det glæde mig meget at høre, hvad I synes om dem.

    Jeg må hellere finde min seng og få , inden der kommer "gæst" i morgen .... !

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Striktøsen, jeg synes det er stærkt gået . Og tænker at som alt andet kreativt, er der faser man skal igennem. Jeg kan måske bedst lide det enkelte og afdæmpede, men smag og behag er jo forskelligt - så klem du bare på...
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  3. #3
    huginnbrogaard Gæst
    Du kan slet ikke lade være nu, men bare klem på vi elsker at se billeder.
    Og da nok når det er flotte kort

  4. #4
    Rysse Gæst
    Super flottekort, du har fået lavet. Bliv du bare ved, vi æææælsker at se billeder og blive inspireret.

  5. #5
    Birgitma Gæst
    Jeg er bestemt ikke træt af dine kort, de er rigtig flotte og det går da stærkt med dig, godt gået.

  6. #6
    jannie Gæst
    hvor er de flotte dine kort og jeg nyder at se billeder af dem så fortsæt du bare med at sende ind

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •