Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 21

Emner: Strikketøsens første kort !

  1. #11
    ingeborg Gæst
    Det ser ud til at du har hygget dig med din nye hobby

    I mine øjne ser dine kort helt perfekte ud - og så har du allerede styr på de forskellige "fagusdtryk"

  2. #12
    minniesmor Gæst
    rigtigt godt gået - jeg syntes at det er nogle super flotte kort du har lavet - især er jeg vild med det blå.

    Klem du bare på med flere - du ender jo med at blive helt prof

    knus Minniesmor

  3. #13
    strikketøsen Gæst
    Tak for alle jeres svar og velkomster i kortklubben! Det varmer jo, når man har siddet og brugt mange timer på at kreere. Men det gør vi jo alle, med alt hvad vi laver.
    Ja - vi er ved at blive en del i kortklubben herinde t!

    Hundekortet har jeg brugt en del tid på. Dels fordi det tog tid at skære hunde/katte motivet ud i 4 lag og bagefter fordi jeg synes motivet var for stort til et A5 kort. Derfor måtte jeg så skære et kort i str. 14x14. Farver er jo også noget, man skal eksperimentere en del med.

    Som begynder bruger man laaang tid over ting, som ikke vil tage en erfaren kortmager 5 min.! Jeg sad næsten og rystede (især på hænderne ) med disse tynde borter, der skulle placeres pænt i kanten af hundekortet.

    Hos Hobbyisten købte jeg et nr. af Kort for Alle og så har jeg fundet bladene Kort Fortalt 1 - 5 til kun kr. 17,00 pr. stk. Dem kigger jeg en del i for at blive inspireret. Faktisk er Kort for Alle et rigtig godt blad.
    Jeg har også fået en masse hjælp af Birgitma og Hobbyisten.

    Og til Lenes3d - jeg har været inde på din side og surfe rundt og "fylde i kurven" og var nået pænt "deropad", da min internetudbyder besluttede at "slukke for forbindelsen". Så forsvandt det hele igen! Jeg orkede simpelthen ikke at begynde forfra. Så nu prøver jeg at holde mig selv tilbage til d. 1. nov. Og jeg har kigget på dine inspirationskort, Lenes3d - og skal tilbage og kigge igen!

    Og om lidt skal der da leges videre - man kan jo ikke holde op igen!

  4. #14
    trudslev1979 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af strikketøsen Se meddelelser
    !

    Så er det lykkedes mig at få lavet hele 2 kort. (Der skal ikke grines!).

    Jeg har jo ikke bestilt andet end spørge mere end - æh - mange vise kan svare på. Selvom jeg er blevet hjulpet rigtig godt på vej af Birgitma og Hobbyisten. Tak for det.

    Nu kommer så det færdige resultat - det lyserøde kort er ikke et 3D kort. Forklaring følger:

    Vedhæftet fil 25056 Det er det første kort: Et af de søde motiver fra Le Suh's selvklæbende glimmerark og der er så embosset i det nederste højre hjørne.

    Vedhæftet fil 25057 Dette er så mit første 3D kort. Under transparentfirkanterne er der embosset nogle hundehvalpe (2 forskellige og 2 af den ene slags) og så er de skåret ud.

    Der var nogle ting, der blev lidt "skæve", men da det er mit første forsøg, har jeg prøvet at lade være med at lytte til min indre "perfektionist" ...

    På det første billede jeg tog af de 2 kort sammen er kanten af det lyserøde kort lige forsvundet, men her er det: Vedhæftet fil 25055

    Der skal leges videre i morgen!
    Det bliver jo lige vejr til det.

    Dine kort er blevet super søde og super flotte - sys de er bedre end mine første kort - Bliv ved med det

  5. #15
    Birgitma Gæst
    Sådan Strikketøsen. de er da blevet rigtig gode, og jeg hjælper dig gerne igen hvis du har brug for det, du ringer eller skriver bare så finder vi ud af det.

  6. #16
    jannie Gæst
    De er da godt nok blevet flotte dine første kort
    så nu glæder jeg mig til at se flere

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    03 Aug 2008
    Geografisk sted
    silkeborg
    Indlæg
    206
    de er da super søde
    Mimi K jensen

  8. #18
    hobbyisten Gæst
    Det er riftigt flot Strikketøsen, det glæder mig at du har fået hul på bylden. Jeg glæder mig til at se mere fra din hånd. Husk er der noget der driller, så skriver du bare, eller også må du ringe.

  9. #19
    olde66 Gæst
    Super flotte kort. Jeg kan ikke se, at det er de første kort du har lavet.

    Glæder mig til, at se mere fra din hånd



  10. #20
    strikketøsen Gæst
    Jeg skylder da lige en tak for alle jeres rosende bemærkninger.

    I øvrigt har jeg fået "kort-feber" og har købt store mængder 3D ark.

    Til tider har det virket, som om det var "andre", der blev ved med at bruge mit dankort.gif - men i det mindste købte de da kortmaterialer for pengene ....!

    Nu er alle ark sorteret og ligger på spisebordet i pæne bunker - af en eller anden mystisk grund, har jeg rigtig rigtig mange hunde og katte plus en hel del blomster ...

    Desværre er der også nogen, som har "rodet" mit køkken til, så nu er jeg først nødt til at rydde op derude og forberede min julemiddag - og det er den traditionelle flæskesteg med det hele.

    Men der skal laves kort her i juledagene, så der dukker noget op herinde, hen ad vejen.


Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •