Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 11

Emner: Er der nogen der har 4D embroderi ekstra

  1. #1
    Sypigen Gæst

    Ulykkelig Er der nogen der har 4D embroderi ekstra

    Hej
    Er der nogen af jer sypiger der har broderiprogrammet 4D fra Husqvarna, det er den lille udgave, og man burde kunne indscanne/tegne et billede og lægge sting på. Jeg efterlyser om der er nogen der privat kunne lave et kursus for mig/og andre interesserede, gerne her i syd/midtsjællandsområdet. Jeg ville gerne videre med det.
    Jeg har selvfølgelig ikke købt mit program hos en dansk forhandler, men i sverige, så derfor fik jeg ingen undervisning.

    mvh Lone

  2. #2
    kreativtøs Gæst
    Hej Sypigen

    Jeg har ikke 4D fra husqvarna, men har 3 D og den samarbejder fint med det jeg har i 4 D - hvorfor er det helt nøjagtigt du mangler i 4 D.

    Og angående kursus, har jeg også sspurgte til, om vi kunne finde ud af noget. Min maskine har jeg købt i Jylland og ja det er også langt væk fra Sydsjælland & Falster hvor jeg bor. Så måske vi skulle finde en weekend, hvor vi sammen sætter os ind i broderi og lidt råhygge.
    Knus Sanne

  3. #3
    jannie Gæst
    Jeg har 4D Embroidery System som er købt sammen med min phaff maskine og jeg vil også være interesseret i et kursus så det bliver spændende om det vil lykkedes os at få lavet et

  4. #4
    Sypigen Gæst
    Hej piger

    Jeg har lige i sidste weekend været på broderikursus i Nakskov hos Bente Design, og vi var flere dernede som havde 4 D, og som ønskede et kursus, måske arbejder Bente videre med det. I får høre.
    Det som jeg specielt var interesseret i var den del hvor man stinglægger et billede osv. Men alt har interesse, da jeg ikke har arbejdet særligt meget med programmet.
    Iøvrigt vil jeg gøre opmærksom på Sykassen i Køge har et kursus i 4D, men det er lidt pebret for os der ikke har købt maskine/software der synes jeg.

    mvh
    Lone

  5. #5
    Sypigen Gæst
    Hej Sanne
    Jeg er helt med på en syweekend hvor vi kan gennemgå programmet mm.
    Mor er også bidt af en gal broderimaskine og kender også flere nede i hendes/jeres område der har samme last.

    mvh Lone

  6. #6
    esager Gæst
    Hejsa

    Jeg har også 4d jeg vil meget gerne være med hvis i finder en weekend.

    Anja

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    10 Feb 2007
    Geografisk sted
    Prescott Valley, Arizona
    Indlæg
    125
    Hej Jeg har 3D, kunne i fortælle mig forskellen mellem 3 - og 4D?
    Hilsen Grethe

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    12 Feb 2009
    Geografisk sted
    Sandved
    Indlæg
    49
    Hejsa - jeg har sendt dig en privat besked......
    Hvis du har brug for lidt hjælp skriver du bare jeg har lavet bla. en bluse til en kollegas søn med et billede konverteret til broderi.
    Har fosøgt at vedhæfte den som fil

    Den kiksede - prøver igen
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    12 Feb 2009
    Geografisk sted
    Sandved
    Indlæg
    49
    prøver igen - fik lagt den forkerte vedhæftningpåb
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  10. #10
    Tøsemor Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Gretchen Se meddelelser
    Hej Jeg har 3D, kunne i fortælle mig forskellen mellem 3 - og 4D?
    Hilsen Grethe
    4D er bare den nye udgave af 3D. Du kan selv opgradere din 3D gratis ved at logge ind på Husqvarnas hjemmeside.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •