Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 30 af 30

Emner: Filtning af hundeuld m. opskrift

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319

    et godt tip

    Da jeg lavede filttasker----vidste jeg slet ikke at man kunne bruge brun sæbe, jeg brugte bare alm maskinvask....tak for tippet, jeg får lyst til at prøve igen, har tykt grå uldgarn......

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    Citat Oprindeligt indsendt af MissScarlett Se meddelelser
    Jeg har været inde på din hjemmeside, (glemte gæstebogen), er ved at strikke hjemmefutter til mine sønner. Jeg har bestilt lidt ekstra garn hjem, så jeg kan strikke tasken bagefter.

    Super god hjemmeside du har Hundeulv.
    Ja, søde...hun er en ulv til at strikke osse

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    29 Oct 2009
    Geografisk sted
    4700 Næstved
    Indlæg
    196
    Ja, hun er ret god til det, flot håndarbejde hun laver. Dejligt hun vil lærer fra sig, måske jeg kan få lært at lave hæl i sokker en dag, med hendes gode billeder og beskrivelse. Men lige nu har jeg hylet det op igen og gået over til dem uden hæl. Jeg skal nok få det lært, en dag.
    Varmt Knus & Kram.


  4. #24
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    Self gør du det MissScarlett, øvelse gør mester......

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak jeg elsker at lege med garn og ind imellem bliver der en lille opskrift ud af det og vi kan lige så godt dele med hinanden...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Den her taske kan i lige nå at lave til jul
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Det minder mig om, at jeg har en taske liggende, der skulle være færdig til jul... Den blev gemt af vejen inden en masse festligheder i oktober. Men hvor? Og hvordan var det nu, jeg lige havde tænkt mig den? Uha jeg må i omdrejninger snart!
    og Julemor

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja nu skal du da bare give en dårlig samvittighed, for jeg har ikke 1 med 2 der skal laves lidt ved.. nå det bliver jul igen næste år
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Hvis jeg en dag skal filte noget, så må jeg hellere låne min mors vaskemaskine. Jeg vil ikke være uvenner med boligselskabet, hvis jeg bruger noget andet vaskemiddel end det, der er beregnet til maskinerne og kommer til at ødelægge maskinen. Med mindre man kan bruge uldvaskemiddel.

    Fik du børstet din langhårede kat, Hundeuld? Katteuld må da også kunne bruges.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så har Missemor været igang med at lave PDF filer, så nu ligger tasken også i Tips og opskrifter lige til at hente
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •