Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 16 af 16

Emner: 2/10-08: Zep 3D

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Jeg har også to hæfter en med bamser og en med blomster også rigtig søde motiver
    Kig gerne forbi min blog

  2. #12
    Ballemosen Gæst
    hvor er de bare super flotte, godt gået ;-)

  3. #13
    strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hobbyisten Se meddelelser
    Strikketøsen er så beskeden, hun er egenhændig skyld i at alle andre i hele Danmark nu må vente på deres varer, da hun har tømt hylderne hos os.

    Stakkels hobbyisten var vist ved at forslæbe sig pga. min lillebitte bestilling! Samtidig har jeg også fået en masse rådgivning - tusind tak! (pyyyha - der blev brugt en hel del penge, men så har jeg støttet et firma, som støtter Rokken samtidig ).


    Jo, Zep - de motiver fra Le Suh synes at ramme lige plet - jeg fik investeret i flere hæfter bl.a. et med bamser, et med babyer, hunde osv. samt nogle af de selvklæbende Le Suh stickers, som jeg kunne se på dit billede, at du også har fået hjem. De har nogle skønne farver.

    Jeg sorterede i tingene i går og sad og læste nogle små hæfter om forskellige kortteknikker i går aftes. Det er altså en hel videnskab for sig - og meget spændende.

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Tak

    Hva' så Strikketøsen, kommer der snart en korttråd fra dig (det er dog utroligt, hvor lidt der skal til at slå Hobbyisten ud )

    Mrslangholz, jeg kommer nok også til at købe et hæfte med blomster på et tidspunkt, for jeg er faldet godt og grundigt for Le Suh... Foruden julehæftet er det et med særlige lejligheder, jeg har fået.
    og Julemor

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    Bornholm
    Indlæg
    194
    Kan kun tilslutte mig med de samme ord flotte kort du har lavet.

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jeg venter bare på mere ... fortsæt endelig
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •