Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 9 af 39 FørsteFørste ... 56789101112131929 ... SidsteSidste
Viser resultater 81 til 90 af 389

Emner: Super Karla sjal og poncho Knit-Along

  1. #81
    johnna Gæst
    jeg er gået igang med 1.mønster virker ikke så slemt er spændt på hvordan det bliver at starte på nr 2

  2. #82
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg har strikket 1. mønsterpind nu og sidder pludselig med 26 masker!!! Jeg må have slået om én gang for meget. Om igen Lene!!! Jeg tror, at jeg venter til i morgen. Så er jeg mere kvik i mit hoved.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #83
    Nette Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Så er jeg glad for, at jeg ikke besluttede mig for at købe Kauni garn, når man ikke bare kan skifte til et andet nøgle, når det første nøgle slipper op. Jeg ville jo bare begynde i den løse ende af garnet. Men hvis man skal have farverne til at passe sammen, så skal man måske begynde temmelig langt inde på garnet og have en lang ende hængende til ingen nytte. Det bryder jeg mig ikke om.
    Nej, det er ikke et problem, hvis man køber garnet samlet. Så er det vundet op i nøgler, der er nummereret.

    Nette

  4. #84
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Nu har jeg igen slået 25 masker op, strikket 25 ret og derefter mønster (hvor jeg endte med at have 24 masker på). Men jeg har lige snydt lidt ved at slå om en ekstra gang. Så må jeg jo bare få det til at passe denne gang. Det kan ikke passe, at når man strikkeopslår 25 masker, så ender man med at have enten 24 eller 26 masker.

    Øv!! Om igen!! Det skulle have været 25 vrang på første pind! Hvor dum kan man være!!

    Nu har jeg taget hele mønster pinden tilbage og der er altså 25 masker på nu. Nu er jeg vist temmelig forvirret! Nu skal jeg bare lige pille retpinden op og strikke vrang istedet for.

    Senere!! Det var så de 25 vrang! Nu er der 25 masker på! Så håber jeg bare, at det bliver ved med at være 25 masker fra nu af! Yes!! Efter 1. mønsterpind er der stadig 25 masker!! Nu tror jeg, at det kører, som det skal!!
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #85
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg er allerede ved pind 7. Hvor mange gange skal jeg gentage de 8 pinde, før firkanten er stor nok? Det står der intet om i opskriften.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #86
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg var vist for kæphøj! For nu har jeg vist fået 26 masker på igen i omgang 2 pind 5. Jeg skal finde ud af, hvorfra den ekstra maske kommer. Det er stadig væk firkant 1 mønster A, jeg er ved.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #87
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    6100 Haderslev
    Indlæg
    329
    Du skal strikke 50 pinde, så meget har jeg fundet ud af :-) Og jeg havde også pludselig 26 masker, men anden gang gik det! Nu vil jeg prøve at fortsætte!
    Føl frygten
    men gør det alligevel!!!

  8. #88
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg må jo bare pille op indtil jeg kommer til en pind med 25 masker istedet for 26 masker. Jeg ved jo, at jeg har 25 masker på de første pinde.

    Den er vist allerede fundet! Jeg har fået slået om på en pind, hvor jeg ikke skulle strikke mønster. Så nu går jeg lige tilbage og retter den.

    Det er godt, at vi er stædige, Susana! Jeg tror, at stædighed belønner sig! Jeg vil have at dette her sjal skal lykkes!!!
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #89
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    6100 Haderslev
    Indlæg
    329
    Jeg har også sat mig i hovedet at det skal strikkes, om det så skal tage flere måneder..... men strikker lidt sokker indimellem
    Føl frygten
    men gør det alligevel!!!

  10. #90
    Ladysmor Gæst
    Uuuhh, jeg har også pillet meget op igår da jeg startede, men nu går det (håber jeg) er begyndt på min 5. firkant

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •