Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 39 FørsteFørste 12345678142434 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 389

Emner: Super Karla sjal og poncho Knit-Along

  1. #31
    Mosterkoster Gæst
    Jeg køber garnet, og så dukker det pludselig frem af gemmerne.

    Nej nu har jeg en gemal der egentlig er ok hvad det angår, han er dog ikke så god som klippegøjs, men så kan han vel noget andet.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.839
    Det må da være det samme, hvis en mand vil have sig noget nyt værktøj (og det koster da også penge).

    Så når mændene køber boremaskiner, vinkelslibere etc., så køber vi pinde/nåle og garn!
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.839
    Jeg har kigget opskriften godt igennem nu og det ser ud til, at vi skal strikkeopslå 25 masker til firkanterne (de 8 steder, hvor man skal strikkeopslå).

    Opskriften virker meget overskuelig, da vi følger tallene i "sjals tegningen" på side 22 (sidetallet står nederst til højre på hver side). Det virker mere logisk end mange af de fine, komplicerede sjaler, som mange af jer strikker.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    4340 Tølløse
    Indlæg
    186
    det lyder rigtig spændende hvor finder jeg et billed af det så jeg kan se om det er noget mine evner rækker til

    Marie

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    Har ikke fået garn endnu men skulle gerne have det i løbet af næste uge så jeg også kan være med.

    Men er da blevet meget forvirret af det der med at lave nogen masker der egentlig ikke er nogen masker men en maske man skal lave en maske i puha jeg kommer til at spørge meget i denne tråd
    Kig gerne forbi min blog

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    21 Jun 2008
    Geografisk sted
    lyngerup i jægerspris 3630
    Indlæg
    261
    go´morgen !
    ved godt det jeg skriver nu kan lyde lidt dumt !
    men det er ikke så svært, når man først kommer igang med det, så synes jeg det går nemt, så kan man se hvad der sker med firkanterne.
    de færdigstrikkede firkanters masker skal ikke lukkes af, de skal blive på rundpinden til senere brug
    men da jeg skulle starte på mit sjal, havde jeg det lige nøjagtigt som i beskriver det.
    og da jeg så kom igang ku´jeg slet ikke stoppe igen.

    det er et af de sjaler jeg har strikket færdigt uden at lave andre ting ind imellem, da jeg synes det er sjovt.
    derfor vil jeg også gerne lave ponchoen, og glæder mig mega meget til imorgen med at komme igang med de mømster firkanter igen.

    hygge hejsa og go´dag til jer alle
    kinoll

  7. #37
    Tilmeldingsdato
    21 Jun 2008
    Geografisk sted
    lyngerup i jægerspris 3630
    Indlæg
    261
    Citat Oprindeligt indsendt af loerup Se meddelelser
    det lyder rigtig spændende hvor finder jeg et billed af det så jeg kan se om det er noget mine evner rækker til

    Marie
    hej marie !
    prøv og kikke ind på karen noe design siden på nettet,
    tror der er et foto derinde.
    kinoll

  8. #38
    jannie Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af kinoll Se meddelelser
    go´morgen !
    ved godt det jeg skriver nu kan lyde lidt dumt !
    men det er ikke så svært, når man først kommer igang med det, så synes jeg det går nemt, så kan man se hvad der sker med firkanterne.
    de færdigstrikkede firkanters masker skal ikke lukkes af, de skal blive på rundpinden til senere brug
    men da jeg skulle starte på mit sjal, havde jeg det lige nøjagtigt som i beskriver det.
    og da jeg så kom igang ku´jeg slet ikke stoppe igen.

    det er et af de sjaler jeg har strikket færdigt uden at lave andre ting ind imellem, da jeg synes det er sjovt.
    derfor vil jeg også gerne lave ponchoen, og glæder mig mega meget til imorgen med at komme igang med de mømster firkanter igen.

    hygge hejsa og go´dag til jer alle
    Dejligt med lidt trøst Ikke så svært når man kommer igang Det tror jeg Ingeborg bliver glad for hvis også det passer på mig for jeg fatter ikke en dyt så det bliver sjovt at gå i gang For mit vedkommende bliver det først søndag da jeg ikke er hjemme i morgen men garnet er købt og ligger og venter

  9. #39
    OPR1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af loerup Se meddelelser
    det lyder rigtig spændende hvor finder jeg et billed af det så jeg kan se om det er noget mine evner rækker til

    Marie
    Her er masser af billeder
    http://images.google.dk/images?hl=da...billeder&gbv=2

  10. #40
    Nette Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af zuzzan Se meddelelser
    Og nu vi er lidt ved hjælpen.. hvordan overbeviser man sin bedre halvdel om at man er er nødt til at købe garn til den poncho selv om man har så meget andet - han lader ikke til at forstå arumenter som:
    "Jeg har ikke nok af en type garn til at lave den"
    "jeg vil helst have den i rød og har kun orange og blåt"
    "jeg har brug for en poncho til vinter på mit job - der er allerede meget koldt"

    Jeg ved ikke, om jeg fik det nævnt herinde, men jeg er altså sprunget fra. :-)
    Jeg tror for det første ikke, jeg har garn nok, fo rjeg har ladet mig fortælle, man selv skal strikke en firkantrække mere på, fordi det ellers bliver for lille, og så tror jeg ikke, jeg kan nøjes med at strikke en firkant pr. uge.

    Mht. overbevisningerne, så er det helt enkelt:
    "Det var hamrende billigt!! Jeg får aldrig sådan et tilbud igen. Husk, at du elsker mig, og jeg lover, at strikke et par sokker til dig bagefter!".

    Det plejer som regel, at udløse visakortet her i huset. Min kæreste er nemlig den eneste, der har sådan et kort, som man kan købe i udlandet med.

    Nette

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •