Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 38 af 39 FørsteFørste ... 81828343536373839 SidsteSidste
Viser resultater 371 til 380 af 389

Emner: Super Karla sjal og poncho Knit-Along

  1. #371
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    viby sj
    Indlæg
    286
    har lige læst hele tråden igennem og hold op en griner jeg fik.
    Alle jeres "problemer" med :så er der for lidt masker, så er der for mange masker, så skal der pilles op osv osv....
    Sidder bare og nikker genkendende til alle disse problemer, for hvem kender ikke til det når man strikker ?
    Man er helt frustreret over det ikke passer og prøver igen og igen og så lige en gang til og er ikke til at være i nærheden af, fordi det KAN BARE IKKE PASSE man ikke kan finde ud af det !!!!
    Tusind tak for underholdningen, håber i kommer igennem sjalet allesammen.
    Kunne godt tænke mig at strikke det men ved ikke helt om jeg har mod på det, efter at have læst om jeres problemer....
    hilsen Tina

    hvad skal jeg nu finde på

  2. #372
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.847
    Det tror jeg roligt, at du kan, Luffedreng! Det er jo stadigvæk kun 25 masker, du strikker ad gangen i hver firkant. Så du sidder ikke lige pludselig med 300 masker og skal pille op et godt stykke tilbage. Det er kun 25 masker og måske kun et par omgange tilbage, hvor fejlen er. Det mest sandsynlige er, at man har glemt et omslag et eller andet sted, hvis man strikker 24 masker istedet for 25. Jeg sørger hele tiden for, at tælle alle maskerne, når jeg strikker på vrangen.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #373
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    78
    Så blev firkant 5A færdig og jeg er på vej i seng. Skal jo tidlig op i morgen og på det Blå Marked i Låsby. Nat nat allesammen
    Mange Rokkeknuz
    Inka56

  4. #374
    Tilmeldingsdato
    19 Jul 2008
    Geografisk sted
    6091 Bjert
    Indlæg
    61
    Så er jeg endelig nået til den sidste af firkanterne. Trekanterne håber jeg smutter nemt (de er jo ens). Men så kommer kanten, som jeg gruer lidt for.

    Jette

  5. #375
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.847
    Behøver man at lave den kant på? Kan man ikke bare lave noget efter sit eget hoved?

    I øvrigt må mit have noget tålmodighed med mig. Det bliver nødt til at vente lidt. Jeg skal lige lave noget varmestuestrik først. Det er ikke så vigtigt, hvornår mit sjal bliver færdigt.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #376
    Tilmeldingsdato
    19 Jul 2008
    Geografisk sted
    6091 Bjert
    Indlæg
    61
    Jeg synes mit trænger til en kant for ikke at flagre for meget. Men det kan være, at jeg lader være med at lave den, hvis det bliver for bøvlet.

    Jette

  7. #377
    lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Ejlskov Se meddelelser
    Så er jeg endelig nået til den sidste af firkanterne. Trekanterne håber jeg smutter nemt (de er jo ens). Men så kommer kanten, som jeg gruer lidt for.
    Kanten er ikke så værst, hvis du bruger maskemarkører og så er det også nemmere at holde styr på, hvor langt man er i mønstret.
    Og ved du hvad Luffedreng. Jeg blev netop så inspireret til at strikke sjalet, da jeg læste alle de søde indlæg om sjalet.

  8. #378
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.847
    Når jeg tænker på, at det kun er mit sjal nummer 2, så er det slet ikke så slemt at strikke. Jeg ved godt, at jeg startede med Hundeulds opskrift. Før jeg har vænnet mig til at strikke lettere sjaler, skal jeg ikke igang med de indviklede med mange hundrede masker på.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #379
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    viby sj
    Indlæg
    286
    Hvad strørrelse pind bruger i,når i strikker det i kauni ?
    Jeg starter med det lige om lidt.
    hilsen Tina

    hvad skal jeg nu finde på

  10. #380
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    78
    Jeg strikker ikke mit i kauni - men til stjernesjalet bruger jeg kauni og pind 5,5
    Mange Rokkeknuz
    Inka56

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •