Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Håndledsvarmere

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388

    Håndledsvarmere

    men er de varme? Jeg har aldrig ejet et par og tænker at det må da være koldt om fingrene. Alligevel har jeg nu kastet mig ud i projektet, et par håndledsvamere i jamieson ultra strikket i et let hulmønster. Men kommer jeg til at fortryde det? Er de varme nok til f.eks at vente på bussen i 20 minutter med. Eller skal man alligevel bruge lommerne i frakken for at de er optimale? Er de mest til pynt eller? Er det bare mig der er så fastgroet i mine kæmpestore fingervanter eller endnu bedre store kluntede luffer. Min famse strikkede fingerløse vanter til mig da jeg var barn men de blev så trukket ud over et par fingervanter hun også kreerede.
    Zuzzan

  2. #2
    OPR1 Gæst
    Jeg kan godt lide at bruge pulsvarmere, mest fordi jeg har fingrene fri men jeg bruger også af og til fingervanter.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    29 Nov 2007
    Geografisk sted
    Albertslund
    Indlæg
    388
    Så strikker jeg bare videre. Ville bare ærger mig lidt hvis de slet ikke holdt fingrene varme :)
    Zuzzan

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.847
    Min mor strikkede sommetider nogen til min far (han ville også helst have, at han kunne bruge sine fingre selvom han havde handsker på) og min mor syede sammen mellem hver finger.

    Det gør jeg altså ikke med dem, jeg laver nu. Jeg har lavet dem efter mit eget hoved og lidt større end mine egne hænder (der er små) kan være i dem. Så mon ikke en eller anden kan bruge dem alligevel. Jeg er ved at hækle nr. 2 sammen nu. Skal så lave tommelfinger og hæfte ender. De kommer med i konkurrencen.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •