Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 13

Emner: Mine syede dukker

  1. #1
    mor4 Gæst

    Mine syede dukker

    fandt en opskrift i Hendes Verden tror jeg det var med nogle søde syede dukker, som jeg bare MÅTTE sy.

    Her er nogen af dem jeg har syet

    Beklager atter billedkvaliteten
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502
    jeg er helt vild med dine dukker og mon ikke der er nogen små piger der bliver glade for dem, har du lavet øjnene på en broderi maskine ?

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Åh hvor er de dejlige
    og Julemor

  4. #4
    mor4 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af vandhunden Se meddelelser
    jeg er helt vild med dine dukker og mon ikke der er nogen små piger der bliver glade for dem, har du lavet øjnene på en broderi maskine ?

    Tak for rosen
    Øjnene er broderet på i hånden som næse og mund. Farven i øjnene malet med tusch

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502
    vidste du at man kan få nogle tusser hos panduro hobby der er med stof maling man skal så bare huske at stryge det man har malet der er nemt at lave øjne med disse da de er meget spidse .

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502

    øjne

    her er lige et par øjne lavet med stoftryk pen
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #7
    mor4 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af vandhunden Se meddelelser
    her er lige et par øjne lavet med stoftryk pen
    Hej
    Har ikke set de tynde stof-tuscher ved Panduro - de er gode at lave øjne med kan jeg se
    Har nogen andre og nogen er tykkere i stofpenne med ikke lige i de rigtige farver.

    Det veksler også lidt mellem hvad jeg synes, om det skal broderes eller tegnes - ansigsttrækkene ... også hvad evt. "kunder" synes.

    Men TAK for tippet!

  8. #8
    Elsebeth Gæst
    Hvor er de bare søde altså...

    Nu har jeg kun drenge, men den mindste er meget glad for en slaskedukke jeg har fundet på genbrug til ham. Kunne du måske lave en bette dreng, så har du en aftager her ;O)

  9. #9
    mor4 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Elsebeth Se meddelelser
    Hvor er de bare søde altså...

    Nu har jeg kun drenge, men den mindste er meget glad for en slaskedukke jeg har fundet på genbrug til ham. Kunne du måske lave en bette dreng, så har du en aftager her ;O)

    Hej
    Vil da gerne prøve at lave en dreng - havde det i tankerne tidligere men det blev ved pigerne
    Jeg prøver at lave en dreng og så kan du jo se om den falder i din og sønnens smag

  10. #10
    Nette Gæst
    De er fine. Den første giver mig en idé. Når man kan lave den slags dukker, så kan man da også selv lave den der med Rødhætte, Bedstemor og Ulven....:-)

    Nette

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •