Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 29 af 29

Emner: vandhund nisse

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502
    nisse baby denne vogn har kostet en femmer i en rode kasse jeg har syet en dyne og pude ,lavet et par arme 10 cm tubestrik så er der også til at bukke om, heri er der et stk pibe renser og to perler på 10 mm til hænderne, hovedet er 30 mm. vat kugle, 7 cm tubestrik 3 cm bred til huen et lille stk blonde i halsen og en lille ting til at sætte i hænderne limet på i sprækken mellem dyne og pude ,jeg har snydt for under kroppen den ligger jo aligevel under dynen
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Hvilken OND OND tråd denne her!
    Det burde forbydes!
    Hvor kan du gøre det!

    Hvordan skal jeg få tid?


    Og mig som ÆÆÆÆLSKER nisser i alle afskygninger, og selv laver manger hver år. Hvor kunne jeg godt tænke mig at kaste hvad jeg har i hænderne, og så bare gå i gang. Det er dog de sødste og kæreste kreationer jeg længe har set.

    Men.......... allerede fra i aften begynder vi at afmontere 50 m2 af huset, da der skal males og lægges nyt gulvtæppe, og det betyder INGEN PC = INGEN ROKKEN. Uha, rokkenitissen risikerer at bryde ud i lys lue.

    Har du planer om een ny nisse/ting hver dag?

    Jeg glæder mig til at se, hvad du ellers får fremstillet.


  3. #23
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502

    engle og nisser til troldegrene

    disse små fyre er gode til en trolde gren nisserne er 1 pom pom ,1 vat kugle og et lille stk rød filt til huen englene er prismer vat kugle ,vinger, et stk hvid pibe renser, 2 træperler til hænder ,har med vilje ikke skrevet nogen mål da størrelsen kan variere .
    mon ikke misse mor finder en måde hun kan smugkikke på der er noget der hedder nødforsyning ,har i øvrigt ondt af hende det er forfærdelig når rum skal ryddes ,men tro mig det skal være skidt før det bliver godt
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502

    lørdags mus

    her er hr. og fru. mus pga copyright kan opskriften kun lånes jeg har dog lavet lidt om på opskriften istedet for filt har jeg brugt tubestrik til hoved, hænder, fødder og ikke at glemme halen.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #25
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502

    dørophæng

    her er lige et par nisser som jeg regner med skal hænge på døren jeg hænger den i et langt bånd og sætter tegnstiften oven på døren så undgår man de kedelige huller.
    hvis du skulle have lyst er opskriften her
    2 hoveder på 35 mm
    arme piberenser på 12 cm
    ben piberenser på 20 cm der bukkes på midten
    tubestrik 16 cm til arme
    tubestrik 24 cm til ben så har du til ombuk
    træsko 25 mm.
    hænder 2stk 10 mm perler
    hår et lille stk blonde 2 rest filt god fornøjelse
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502
    dem her klarer lige jule bagningen
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #27
    Rysse Gæst
    Sikke nogle super skønne nisser du laver. Jeg håber at tråden får lov til at blive længe endnu, for jeg når ikke at lave nogle af disse nisser inden jul. MEN kunne godt tænke mig at lave nogle i starten af det nye år.

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502
    ham her er med garanti ikke dopet han skal nok bruges til mandelgave hoved er 7o mm flamingo med 6 cm tubestrik krop 10 mm rød tube strik arme 3 cm tubestrik sivsko og figurreb og *224*en vest, cyklen har jeg funden i jysk
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    12 Apr 2008
    Geografisk sted
    jammerbugten
    Indlæg
    502
    her er lige en varmestue hækler hoved er 4o mm trækugle øjnene er malet den er ca 25 cm lang
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •