Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 11

Emner: Filtede futter, FUNDET.

  1. #1
    Rysse Gæst

    Filtede futter, FUNDET.

    Jeg har købt noget 100 % uld, der hedder eskimo. Der står at jeg skal strikke med pinde nr. 8-9, men hvis jeg vil bruge den opskrift der ligger i download i damestørrelse skal jeg så strikke med tykkere pinde eller er det lige meget.


    http://www.rokken3.dk/forum/local_li...id=17&catid=15

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    05 Dec 2007
    Geografisk sted
    Storkøbenhavn
    Indlæg
    347
    Jeg kan ikke lige åbne opskriften fra download, men du skal bruge den størrelse pinde der giver dig den strikkefasthed som opskriften beskriver - så du må prøve dig lidt frem
    - Carpe Diem! -

  3. #3
    Rysse Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Unger Se meddelelser
    Jeg kan ikke lige åbne opskriften fra download, men du skal bruge den størrelse pinde der giver dig den strikkefasthed som opskriften beskriver - så du må prøve dig lidt frem

    Vil det sige at jeg kun kan bruge denne opskrift, hvis jeg bruger samme garn og pinde som i opskriften.

    Jeg spørger fordi jeg er ny på strikkeområdet, så jeg skal have alting pindet helt ud i peditesser.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Rysse Mit garn og deres garn er 2 meget forskellige garner. mit strikkes normalt på fra 4 til 5½, så du kan ikke bruge den opskrift.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    Rysse Gæst
    ØV.

    Det havde jeg ellers håbet på. At man "bare" kunne have lidt flere eller mindre masker. Større strikkepinde eller sådan noget.

    Nå, det er der ikke noget at gøre ved. Jeg må på jagt efter en opskrift på strikkede og evt. filtede sutsko, hvor jeg kan bruge mit dejlige tykke uldgarn, der slet ikke stikker eller kradser.

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    17 Mar 2007
    Geografisk sted
    8600 Silkeborg
    Indlæg
    425
    Du kan måske bruge de her opskrifter fra garnstudio. http://www.garnstudio.com/lang/dk/search.php

  7. #7
    Rysse Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Rosendal Se meddelelser
    Du kan måske bruge de her opskrifter fra garnstudio. http://www.garnstudio.com/lang/dk/search.php
    Ja, det kunne jeg måske nok, men kan desværre ikke komme ind på siden.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    17 Mar 2007
    Geografisk sted
    8600 Silkeborg
    Indlæg
    425
    Du kan prøve at gå ind på www.garnstudio.dk og skrive hjemmesko i deres søge feldt og lige oven for vælge eskimo som garn kvalitet

  9. #9
    Rysse Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Rosendal Se meddelelser
    Du kan prøve at gå ind på www.garnstudio.dk og skrive hjemmesko i deres søge feldt og lige oven for vælge eskimo som garn kvalitet

    1000 tak. Jeg fandt en opskrift til lige netop det garn.

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    30 Aug 2008
    Geografisk sted
    østjylland 8860 Ulstrup
    Indlæg
    116
    jeg har købt peru wool!

    er der nogen der har strikket og filtet futter med det?

    Kan jeg bruge Hundulds opskrift på futter?
    Og hviklen størrelse pinde?

    Dytter

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •