Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 11

Emner: Så er Ubåden færdig...

  1. #1
    Elsebeth Gæst

    Så er Ubåden færdig...

    Ja da Dinosaurene var færdig og hængt op på sønnekes værelse til stor glæde for ham, ja så måtte jeg jo igen finde på noget og sidde og lave om aftenen.

    Jeg fandt så denne sjove Ubåd med dykkere og farlige havdyr. Og her er det færdige resultat. Den var lidt svær at fange helt , men ellers må jeg forsøge igen imorgen med kameraet...


  2. #2
    krumme Gæst
    Hvor er den sød

    Motiverne kunne også være sjove at bruge i et "kasseakvarium"

    Jeg kan godt forstå, din søn blev glad

  3. #3
    jannie Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Elsebeth Se meddelelser
    Ja da Dinosaurene var færdig og hængt op på sønnekes værelse til stor glæde for ham, ja så måtte jeg jo igen finde på noget og sidde og lave om aftenen.

    Jeg fandt så denne sjove Ubåd med dykkere og farlige havdyr. Og her er det færdige resultat. Den var lidt svær at fange helt , men ellers må jeg forsøge igen imorgen med kameraet...
    Den er helt vild sød Jeg har engang for længe siden lavet en der minder om den til et vindue hvor jeg arbejde Det var fordi mine kollegaer ville have et akvarium så drillede jeg dem lidt med den

  4. #4
    Elsebeth Gæst
    Tusind tak for roserne

    Jeg er allerede igang med 3. projekt og det er et Sørøverskib med pirater og skatekiste. Synes de er ret skægge og lave og så bruger jeg tiden om aftenen på noget andet end at glo tossekasse.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg glæder mig også til at se dit sørøverskib
    og Julemor

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2008
    Geografisk sted
    Sydjylland, christiansfeld 6070
    Indlæg
    389
    den er rigtig sød din ubåd
    Kig gerne forbi min blog

  7. #7
    Birgitma Gæst
    Den er rigtig flot.

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Herligt arbejde.. sørøver skib ... har du flere i tankerne ?
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #9
    Elsebeth Gæst
    Jeg ved det ikke helt endnu Hundeuld..

    Jeg har lånt nogle bøger på biblioteket med nogle rigtig sjove mobiler i , og det har det med at gribe om sig når jeg først kommer igang.

    Hygger mig med og sidde og få skåret tingene ud og sat sammen, så det er ikke helt utænkeligt der kommer mere.

    Hmm...Har faktisk set en sød en med en masse sjove fisk i forskellige farver så det kan være det bliver den næste der skal sættes sammen

  10. #10
    trudslev1979 Gæst
    Hvor er den bare super sød

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •