Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Mønster til bluse med raglanærme søges

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526

    Mønster til bluse med raglanærme søges

    Er der mon een af Jer syglade piger der ligger inde med et mønster fra Sigsgaard eller Ide-design tilbage fra 80'erne, på joggingdragt, hvor blusen var med hætte og raglanærmer? Mønstret var klippet ud og kunne købes i den str. man ønskede. Den gik så vidt jeg husker fra str. 3 mdr. og op til 14-15 år. Det var nemlig et rigtig godt mønster, for det var meget bredt i selve blusen, hvad mange fra den tid ikke var.

    Jeg tør næsten ikke sige, at jeg faktisk har haft 4-5 brede ringbind, med alt i sådanne mønstre, men jeg smed dem ud for en del år siden, troede ikke jeg fik brug for dem igen.

    Jeg har også pløjet biblioteket igennem, men jeg synes ikke de mønstre der er at finde dér, er så god i pasformen til en dejlig lille buttet pige.

    Skulle der være nogen der kan hjælpe, betaler jeg selvfølgelig alle udgifter med forsendelse m.m.


  2. #2
    krumme Gæst
    Det tror jeg, jeg har....to minutter så scanner jeg det lige ind, så du kan se, om det er dét

  3. #3
    krumme Gæst
    Her er det så...mit mønster er til 1 år...hvis du kan bruge det, må du meget gerne få det

    IMG [].jpg

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Altså Krumme, du er en knag. Er der egentlig det du ikke har eller ligger inde med? Du må have et kæmpe lager, du kan jo altid lige hitte noget af det, vi andre står og mangler.
    Jeg vil meget meget gerne overtage dit mønster og str. er helt perfekt. Jeg kan selv forøge mønstret, når det bliver nødvendigt engang. Jeg har bare syet så mange joggingdragter efter det mønster, og "skåret" det på kryds og sat andre farver ind o.s.v. Der er så mange muligheder, og så har det bare en perfekt pasform.
    Er der noget du står og mangler, så sig endelig til, jeg gør gerne noget til gengæld, hvis det er mig muligt.
    Sender dig lige en pb med adresse.
    TAKKER TAKKER TAKKER TAKKER

  5. #5
    krumme Gæst
    Velbekomme.... Jeg syede joggingsættet til min venindes datter i 89'. Havde faktisk glemt alt om det, indtil jeg så dit indlæg...så var der en lille klokke, der ringede

    Jeg sender det i morgen eller onsdag.

    Og næææh...ellers tak, jeg står ikke lige og mangler noget...bare spørg min mand

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    jatak, det er vist et standardsvar fra mænd

    Men råb endelig op, hvis et behovsgen pludselig skal luftes.

    Endnu engang tak for hjælpen.

  7. #7
    krumme Gæst
    Så er brevet afsendt

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    ihhh, hvor jeg glæder mig, men ikke før efter 1.10. - vi skal jo lige være færdige med landskampen først.

    Takker igen.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •