Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 9 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 82

Emner: TV2 øst Norge -Danmark

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526

    TV2 øst Norge -Danmark

    Halløjsa alle sammen.

    Jeg lavede for lang tid siden et lille indlæg til TV2 øst, vedr. varmestuestrik, dér hvor de søger tips til gode indslag i deres udsendelser.

    Tror I ikke lige jeg er blevet ringet op af TV2 øst, der ville vide lidt mere, så de fik lige Hundeuld's tlf.nr., så nu venter jeg spændt på hvad der evt. kommer ud af det. For hende der ringede, havde været inde på Rokken og smugkigge, som hun sagde, og hun havde læst om vores landskamp mod Norge.

    Det kunne være så godt, at få bredt budskabet ud til alle dem der ikke kender Rokken og varmestuestrik, både med hensyn til garndonationer og nye varmestuestrikkere.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Ih det lyder bare godt
    og Julemor

  3. #3
    Isanna Gæst


    Det er det der er det gode og kendetegnende ved Rokkens medlemmer:

    Hjælpsomhed, uselviskhed, omsorg og omtanke for andre, der er mindre heldigt stillet.

  4. #4
    Tina Gæst
    Nej - hvor det lyder spændende

    Missemor

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hjælp er der nogen der har missemors telfon nr .........send den til mig på PB Taaaaaaaaaaaaaaaaaak
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    Tina Gæst
    Har du forhørt dig hos Steffen ?

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    I er gode er i.. men nu skal der ryddes op, så kan i hygge jer...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.832
    Jamen dog!!! Så skal vores kære Hundeuld til at være tv-stjerne. Øv, også at jeg ikke bor i Sorø mere. Det bliver vel ikke sendt ud over hele landet. Det kunne ellers være spændende at se. Pøj, pøj, Hundeuld!!Den sidste må være Hundeuld!
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Jo tak skal I have alle sammen, men jeg tror nu ikke jeg kan tage æren helt alene. Jeg kan huske, at der var en tråd her på Rokken, hvor vi opfordrede hinanden til at "reklamere" for varmestuestrikken, netop de steder, hvor der søges om tips til gode historier, og der var andre af Jer der skrev, at I også havde givet tips om varmestuestrikkeriet. Men mit indlæg har måske stået øverst??

    Ja, jeg så jo ikke lige Hundeulds efterlysning af mit tlf.nr. i aftes, var gået i seng, men sov dog ikke, (vækkeuret ringer kl. 04.25 her) så jeg har fået talt med hende. Måske TV2Øst slår vejen forbi her også, hvem ved?

    Og til Jer der ikke lige bor her i landsdelen, kan man på www.tv2east.dk se de forskellige udsendelser på nettet, både nyhederne og andre små indslag.

    Det bliver i hvert fald spændende om et indslag i tv gør, at Steffen skal have lavet en lille tilbygning til alle de garndonationer, der helt givet må følge i kølvandet på "lidt offentlig taletid".

    Jeg glæder mig i hvert fald, til at se hvad det ender med.

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jamen så er det da bare med at få sat kaffen over Missemor

    Hundeuld er du stået op
    og Julemor

Side 1 af 9 12345 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •