Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: På opfordring af Zep..

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    02 Jun 2008
    Geografisk sted
    9740 Nordjylland
    Indlæg
    240

    På opfordring af Zep..

    Zep har spurgt til min hat.. Den er kniplet som noget af det først jeg lavede for næsten 20 år siden...

    Den er lavet over 3 omgange først toppen af pulden. Så siderne af pulden og tilsidst skýggen.. skyggen kræver flest par nemlig 31..

    Jeg lavdede den til min svigerinde og svogers bryllup men gæt engang ja den blev i bilen.. det her er Nordjylland her skejer vi ikke ud
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Marianne

  2. #2
    OPR1 Gæst
    Den er altså meget meget smuk


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Jeg er fuld af beundring - hvor er den dog underskøn

    Hvis jeg havde tid til at lære og kniple, så ville jeg lave mig sådan en. Men det har jeg ikke...

    Er iø også vildt imponeret over, at den er noget af det første, du har kniplet Hvad har du ellers lavet?
    og Julemor

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    hvor er den flot ... jeg vil også gerne se mere..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #5
    ingeborg Gæst
    Fantastisk flot hat

    Synd og skam at i ikke skejer ud i Nordjylland, den hat har fortjent at komme ud og blive set.

    Jeg vil også gerne se mere please

  6. #6
    Mosterkoster Gæst
    En megt yndig hat, og jeg vil da også gerne se mere fra din hånd.

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    02 Jun 2008
    Geografisk sted
    9740 Nordjylland
    Indlæg
    240
    Tak for rosen, men mest af alt drejer det sig jo bare om at finde et godt mønster... Jeg har skam mere at vise jer..
    selv om jeg har kniplet i 20 år er der ikke mange ting i min egen stue.. det ligger rundt om hos venner og familie...
    jeg arbejder på at få min dåbskjole lagt ind men jeg er lidt analfabet til det her foto-indlægnings halløj så jeg skal lige ha min datter ´på baghjulet når jeg prøver...
    Marianne

  8. #8
    trudslev1979 Gæst
    Glæder mig allerede til at se dåbskjolen - den kan ikke andet end være smuk! Hatten er bare vidunderlig.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •